У культурному центрі кінотеатр Київ з 21 по 27 березня втретє відбудеться Тиждень італійського кіно. В програму фестивалю включені п'ять фільмів: драма «Реальність», комедія «Шоколадні поцілунки», соціальна драма «Солодке життя», гуманістична драма «Материк» і романтична комедія «День всіх святих».
Фільм «Реальність» (2012, режисер Маттео Гарроне) оповідає про риботорговця Лучано з Неаполя, який, піддавшись на вмовляння сімейства, вирішив взяти участь в реаліті-шоу. Після вдалого першого прослуховування його запрошують в Рим пробуватися на другий етап. І погоня за мрією починає міняти його сприйняття реальності. Картина заснована на реальних подіях, а в головній ролі знявся непрофесійний актор Аньєлло Арена, який відбуває довічне покарання за вбивство.
Комедія «Шоколадні поцілунки» (2011, реж. Алессіо Марія Федерічі) — про двох друзів по неволі, Камалі та Маттіа, які виграли конкурс «Шоколатьє». Один з них відкрив кондитерську, другий — будівельну компанію, але в обох справи не йдуть. Коли з-за кордону повертається красуня-донька Камала, молодий Маттіа особливо хоче почати загальний бізнес із старим знайомим. Незважаючи на недовіру суворого батька, любов до шоколаду знову об'єднає усіх героїв.
Драма «Материк» (2011, реж. Емануеле Кріалезе) присвячена темі нелегальних емігрантів. Після того як на сицилійський острів Лампедуза, населений рибалками, прибувають біженці з Африки, старий Ернесто вирішує прихистити у себе вагітну жінку та її малолітнього сина. Але тепер йому і всій його родині загрожує небезпека, оскільки за законом рибалки зобов'язані повідомляти про нелегалів владі.
Романтична комедія «День всіх святих» (2012, реж. Паоло Вірца) — про молоду подружню пару Гвідо і Антонії, які задумалися про народження дитини. Проблема в тому, що у них не тільки абсолютно протилежні характери, але і робочі графіки: він працює ночами швейцаром у готелі, а вона вдень в службі прокату автомобілів.
Також у програмі — соціальна драма класика італійського кіно Федеріко Фелліні «Солодке життя» (1960) з Марчелло Мастроянні в головній ролі. Відреставрована копія чорно-білого шедевру розповідає історію журналіста Марчелло — спостерігача і учасника всіх епізодів життя італійської еліти кінця 50-х років. Жінки як тіні змінюють один одного, не зачіпаючи його почуттів, навіть явище американської кінодіви Сільвії, втілення сексуальності й пороку, не виводить його зі ступору. Після раптового самогубства його друга Штайнера, що прийшов до думки про безглуздість їхнього життя, у Марчелло виникає бунт проти навколишнього його світу, надія на катарсис, але знову лише ненадовго.
Фільми демонструються мовою оригіналу з українськими субтитрами.