Київська влада планує перейняти досвід деяких зарубіжних країн у боротьбі з нещасними випадками у метрополітені і встановити на станціях захисні загородження.
«Ми зараз прораховуємо можливість встановлення у Києві прозорих загороджень з оргскла, які відчинялися б одночасно з дверима поїзда. Такі огорожі встановлені у більшості європейських країн, і я сподіваюся, що незабаром будуть і у нас», — розповів «Комсомольській правді в Україні» заступник голови КМДА Олександр Пузанов.
За його словами, зараз обмеженість бюджету Києва не дозволяє встановити загородження своїми силами, тому фінансування пропонують перекласти на рекламодавців, які замовляють послуги у метрополітену.
«Зацікавити рекламодавця нескладно. Обговорюється наступна версія: люди, які очікують поїзди на пероні, могли б дивитися рекламні ролики на телевізорах, розташованих на цих же загородженнях. Все вигідно», — зазначив чиновник.
Нагадаємо, вранці 17 червня на станції метро «Шулявська» чоловік помер, стрибнувши на рейки. Рятувальники намагалися звільнити його з-під поїзда протягом майже години, однак врятувати людину не вдалося. Через НП рух на червоній гілці метро було зупинено протягом 40 хвилин.