chrome firefox opera safari iexplorer

Маршрутки в Києві можуть подорожчати до п'яти гривень

11 вересня 2013 о 17:00

Перевізники стверджують , що їм невигідно возити пасажирів за існуючими розцінками, які не змінювалися з 2007 року, а чиновники пояснюють, що не можуть вплинути на приватних перевізників.

Власники маршруток хочуть подорожчання на 1-1,5 гривні (зараз проїзд у маршрутках коштує від 2 до 3 гривень), а деякі планують брати з пасажирів по 5 гривень, пише «Сегодня».

Особливо гостро питання з подорожчанням став після проведення містом конкурсу на маршрути. За його умовами, брати участь могли тільки буси з GPS -навігатором, не старше 7 років, водії обов'язково повинні носити форму, а одна з машин повинна бути обладнана для перевезення інвалідів.

«Питання про підвищення плати за проїзд назріло давно. Вартість проїзду в маршрутках не змінювалася з 2007 року. Хоча з цього часу в кілька разів подорожчали: пальне, запчастини, та й самі автобуси, новенький «Богдан», наприклад, коштує $53 тисячі (у 2007 му коштував $20). Ми, як і інші перевізники, подавали свої розрахунки в КМДА, але поки чиновники зберігають мовчання. За нашими підрахунками собівартість проїзду в маршрутних таксі становить 3,5 гривні, а щоб ми отримували хоч якийсь прибуток, пасажири повинні платити близько 5 гривень. Зараз вони платять у наших маршрутках по 2,5 гривні за проїзд. Все йде до того, що проїзд буде дорожчати, але коли саме це відбудеться, я сказати не можу», — каже Олег, приватний перевізник. Його маршрутки працюють на довгих дистанціях — більше 20 км, тобто об'їжджають пів міста. За його словами, на переобладнання бусів немає грошей.

«Ми ледве покриваємо наявні витрати на ремонтавтобусов, зарплату шоферам. А, наприклад, в тій же Москві вартість проїзду становить 7 гривень, в європейських містах проїзд у міськтранспорті — 1,8 євро (20 грн). Звичайно, при такому прибутку можна багато чого собі дозволити, — каже перевізник, — 5 гривень — цілком обгрунтована ціна».

«Ми не можемо вплинути на приватних перевізників і регулювати вартість проїзду. Ціну на комунальний транспорт ми поки тримаємо, і тим самим конкуруємо з приватними перевізниками. Якщо вони підвищать ціни, то пасажир прийде на наш транспорт — і ми отримаємо дохід», — сказав голова КМДА Олександр Попов. Анонімно в мерії кажуть, що за підрахунками приватні перевізники і при нинішніх цінах далеко не в збитку. Просто витрачатися на нові автобуси і ремонт старих вони не хочуть. Ось і возять людей на напіврозвалених маршрутках , посилаючись на відсутність грошей.

Джерело: УНІАН
Розділи: Суспільство

4 липня

Інші дати
Данило Демуцький 
1893 –  класик українського і світового кіно, кінооператор і фотограф. Кінооператор О. Довженка («Арсенал», «Земля»), Б. Барнета і І. Савченко. Заслужений діяч мистецтв Української РСР (1954). Заслужений діяч мистецтв Узбецької РСР (1954). Лауреат Сталінської премії першого ступеня (1952). Жертва сталінських репресій.
 
Розгорнути
Юліан Панькевич 
1863 – український графік, релігійний живописець (іконостаси, картини «Ісус Христос», «Богородиця», «Сільська Мадонна»), автор єдиного портрета І. Франка, зробленого з натури, ілюстрацій до поетичної антології «Акорди», «Слова о полку Ігоревім», творів Г. Хоткевича, С. Руданського, Я. Щоголіва. Учитель М. Бойчука.
Розгорнути
Народився Петро Панч (Панченко)
український письменник, член групи «Плуг», ВАПЛІТЕ, ВУСПП. Автор книг: «Гомоніла Україна», «Син Таращанського полку», «Білий вовк», «Три копійки» та ін. Офіцер Армії УНР.
«Гомоніла Україна, Довго гомоніла, Довго, довго кров степами Текла-червоніла.» (Тарас Шевченко).
Розгорнути