chrome firefox opera safari iexplorer

Між ядром аудиторії громадського мовлення і суспільством загалом є ціннісні суперечності (дослідження)

09 жовтня 2013 о 10:29

Ядро цільової аудиторії громадського мовлення в Україні становить 4,1%, вважає Вікторія Бриндза, керівник аналітичного центру експертної компанії Pro.mova.

Свої висновки експерт ґрунтує на результатах дослідження ціннісних орієнтирів громадян різних країн, проведеного European Social Survey (ESS), які були оприлюднені під час круглого столу «Аудиторія громадського мовлення в Україні», що відбувся 7 жовтня.

Дослідження було проведено у 2010 році. Відповідно до його результатів, в Україні частка людей, що можуть критично мислити, готові приймати рішення і брати на себе відповідальність, враховуючи інтереси інших, які є ініціативними та бажають брати участь у суспільному житті складає лише 4,1%. Натомість відсоток активних європейців значно вищий, наприклад, у Німеччині він складає 12,9%.

Ті 4,1% громадян України – це ядро аудиторії, яке потребує якісної інформації, вільної від симулякрів, маніпуляцій і сугестії, вважає Вікторія Бриндза. Також у презентації, яку вона представила, зазначено, що ядро цільової аудиторії – це носії суб’єктності, натомість українське суспільство загалом характеризується об’єктністю. В західних державах ядро не вирізняється з потенційної аудиторії за цими ознаками – вони є ціннісно органічними.
За результатами цього ж дослідження ESS, нижчий від українського рівень довіри громадян до уряду – тільки в Болгарії, також в Україні мало патріотів і, на відміну від Європи, постматеріалістів. Більше інформації про дослідження можна отримати з презентації.

Результати дослідження обговорили учасники круглого столу – засновники громадських онлайн-медіа та провідні соціологи України. В дискусії взяли участь представники проектів «Громадське телебачення» (Роман Скрипін, Данило Яневський), «Громадське радіо» (Сергій Андрушко й Анастасія Станко, які також беруть участь у ГТ) та «Спільнобачення» (Світлана Тараненко, Галина Садомцева, Інна Гончарова), провідні українські соціологи: Євген Головаха (Інститут соціології НАН), Ірина Бекешкіна (Фонд «Демократичні ініціативи»), Гліб Вишлинський (GfK Ukraine), Андрій Биченко (Центр Розумкова), а також Вікторія Бриндза.

За результатами цього ж дослідження ESS, нижчий від українського рівень довіри громадян до уряду – тільки в Болгарії, також в Україні мало патріотів і, на відміну від Європи, постматеріалістів. Більше інформації про дослідження можна отримати з презентації.

Результати дослідження обговорили учасники круглого столу – засновники громадських онлайн-медіа та провідні соціологи України. В дискусії взяли участь представники проектів «Громадське телебачення» (Роман Скрипін, Данило Яневський), «Громадське радіо» (Сергій Андрушко й Анастасія Станко, які також беруть участь у ГТ) та «Спільнобачення» (Світлана Тараненко, Галина Садомцева, Інна Гончарова), провідні українські соціологи: Євген Головаха (Інститут соціології НАН), Ірина Бекешкіна (Фонд «Демократичні ініціативи»), Гліб Вишлинський (GfK Ukraine), Андрій Биченко (Центр Розумкова), а також Вікторія Бриндза.

Розділи: Аналітика

1 червня

Інші дати
В’ячеслав Хурсенко
1966 – український співак, композитор, автор-виконавець пісень: «Соколята», «На острові чекання», «Сповідь», «Панує ніч», «Я тебе розлюбив», «Віра, Надія, Любов», «Шалений час», «До рідного дому» та ін.
Розгорнути
Народилася Марія Грінченко (Чайченко, Загірня)
(1863, м. Богодухів Харківської обл. - 1928) - українська письменниця, перекладачка, дружина і помічниця Б. Грінченка. авторка віршів, збірок оповідань, повісті "В шахтах", науково-популярних брошур, спогадів про І. Нечуй-Левицького, В. Самійленка.
Розгорнути
Народилася Зоя Гайдай
(1902, м.Тамбов, Росія – 1965) – українська оперна співачка (сопрано), пелагог.
А пісня – це душа. З усіх потреб потреба. Лиш пісня в серці ширить межі неба. На крилах сонце сяйво їй лиша – Чим глибше пісня – тим ясніш душа (Іван Драч)
Розгорнути