Про це розповів гендиректор аеропорту «Бориспіль» Олексій Кочанов в інтерв'ю ЛІГАБізнесІнформ.
Він зазначив, що з переведенням внутрішніх рейсів авіакомпанії МАУ в термінал D, «термінал В буде використовуватися для чартерних рейсів і лоу-кост компаній».
«У цих сегментах технологічні процеси з обслуговування пасажирів і багажу набагато простіше», — уточнив він.
«З 27 жовтня ми вже почали переклад чартерних програм в термінал В. Перевели авіакомпанії МАУ та Авіалінії Харкова. До 14 листопада переведемо Ютейр і в листопаді — Розу Вітрів. Після цього починаємо переводити лоу-кост перевізників (Flydubai, AirArabia та ін)», — розповів Кочанов.
Він також заявив, що термінал F будуть «швидко і недорого переконфігурувати у вантажний термінал».
«Ключові гравці вантажного авіаринку (МАУ, Lufthansa і TurkishAirlines) зацікавлені у розвитку терміналу F, як вантажного», — запевняє гендиректор аеропорту.
«Поки термінал законсервований. Це пов'язано з відсутністю повноцінного під'їзду до терміналу F вантажного транспорту. Необхідно, щоб він не збігався зі схемою під'їзду пасажирів. Ми вже розуміємо, де має проходити альтернативний під'їзд і домовляємося з власниками земельних ділянок, на межі яких проходить ця дорога», — пояснив він.
«Проект і роботи з будівництва другого поверху в терміналі D коштуватимуть близько 90 мільйонів гривень. По терміналу F поки немає кошторису, вартість його переконфігурації — до 15 мільйонів гривень», — повідомив чиновник.