Нове керівництво Києва розмірковує над доцільністю будівництва метро на Троєщину. Про це повідомив голова КМДА Володимир Бондаренко.
За його словами, метро на Троєщину – це «проблема». «Стосовно того, чи буде це метро, чи ні — це проблема. Зараз є декілька версій розвитку ситуації», — заявив Бондаренко.
За його словами, є кілька пропозицій від архітекторів минулих років, які вважають непродуктивним будівництво метро в підземному варіанті й пропонують, щоб метро було наземним.
Також у КМДА зараз аналізує ідею стосовно організації перевезення пасажирів з Троєщини на правий берег за допомогою сучасних трамваїв.
За словами Бондаренка, альтернативою метро могли б стати львівські трамваї, які за комфортністю та місткістю відповідають поїздам метрополітену.
«Цей трамвай складається з 10 секцій, трошки менші, ніж сучасні вагони. Такий поїзд функціонує у Львові», — сказав Бондаренко. Зважаючи на це, зазначив він, планується прийняти нове концептуальне рішення, чи це буде «надзвичайно дороге метро, чи будувати трамвайні лінії, які в декілька разів — аж до 10 — дешевші метрополітену, особливо підземного».
Водночас, проти будівництва трамвайних ліній виступають метробудівці, які на сьогодні зовсім не мають в Києві об'єктів для будівництва, окрім виходу метро на Львівській площі, додав Бондаренко. «Тому система доставки з Троєщини людей на правий берег сьогодні зазнає трансформації. Це вже неоднозначне рішення про метро», — зазначив голова КМДА.
Нагадаємо, у січні повідомлялося, що будівництво метро на Троєщину не розпочали вчасно через київську мерію.Б