Зовсім скоро по підземних трасах Києва забігають модернізовані вагони.
Нарізі потяги проходять глибоку модернізацію на Крюківському вагонобудівному заводі (м. Кременчук) за гроші інвестицій, які Україна отримала за Кіотським протоколом, повідомляє УНІАН.
Перші три модернізованих вагони Київ вперше побачив на відкритті станції «Теремки» 6 листопада минулого року. Тоді вагони пригнали з заводу спеціально під презентацію без підвагонного обладнання та багато чого іншого.
Постачальниками обладнання почасти виступають японські компанії. Всього заплановано оновити 95 старих вагонів, які були закуплені ще в 60-70-х роках минулого сторіччя. Вартість проекту становить майже 1 мільярд гривень.
«Переважна більшість вагонів Святошинсько-Броварської лінії — це старі добрі „Е“, „Еж“ та інші Е-образні, які давно вже морально застаріли, а деяким з них в цьому році вже виповниться 50 років», — пише агенство з посиланням на ЖЖ Олега Тоцького.
Радикальна модернізація вагонів – досить поширений досвід у світовій практиці. Адже сталевий кузов потяга, який може становити близько третини вартості нового вагона, як правило, перебуває в хорошому стані навіть після вичерпання формального терміну служби.
Тому з вагона витрушують все обладнання і на базі старого кузова збирають фактично новий вагон.
Розмови про модернізацію київських Е-образних почалися кілька років тому. У 2012 р. тендер на комплексну модернізацію виграв Крюківський завод. Проект виконується в тісній співпраці з японською компанією ITOCHU, яка спільно з такими виробниками, як Mitsubishi Electric, Knorr-Bremse, Fuji і Schaltbau, розробила і поставила різне обладнання.
Після модернізації термін служби старих вагонів буде продовжений ще на 20 років.