21 червня на лазурному узбережжі закінчиться 61-й найавторитетніший фестиваль креативу та реклами – Cannes Lions . А всім тим, хто не зміг вибратися на вікенд до Канн ми пропонуємо 21 та 22 червня цілісно поглянути на те як змінилася епоха в рекламі за останні п’ять років та переглянути The Best of Cannes Lions 2009—2013. Саме в ці дні в кінотеатрі «Кінопанорама» пройде презентація найкращих рекламних робіт фестивалю: на великому екрані промайнуть «Золоті» леви та володарі «Гран-прі».
Про зміни у сучасному рекламному світі ми запитали у Сергія Вовка, директора та співвласника Kyiv Academy of Media Arts: «Будь-яка нормальна людина не може любити рекламу, тому що вона відволікає від цікавого фільму, дратує своєю настирливістю і, в цілому, її мета змусити тебе зробити те, що ти не планував. Тому креативні рекламісти на службі підступних і не дуже брендів придумали свій бермудський квадрат: цицьки-гумор-котики-немовлята, який, при правильній подачі, затягував людей в безодню розтрат досить легко і на тривалий час. Зараз же, за часів соціальних мереж, user generated content, мобільних додатків та іншого «майбутнього», про яке ми і не мріяли, ця схема перестала працювати як раніше.
Тому рекламний прогрес пішов далі у всіх напрямках: анімація замість зйомок або, навпаки, ролики з бюджетом голлівудського фільму з голлівудськими ж акторами, big idea і storytelling і, нарешті, інтегровані кампанії, де повідомлення від бренду доноситься одночасно на фантику твого гамбургеру і підкладці шкіряної куртки GUCCI. Звичайно, цицьки з немовлятами та котиками ніхто не відміняв – їх можна бачити і зараз, але вони тепер всі стали розумнішими. А головне, що зараз хороша реклама не дратує, а розважає. Все це і не тільки можна побачити в розрізі канської п’ятирічки. І, як ми часто говоримо нашим студентам, вчіться у кращих чи просто отримуйте задоволення».
Програму представляє офіційний представник Cannes Lions в Україні – портал Reklamaster. Освітній партнер заходу – Kyiv Academy of Media Arts.
Квитки можна знайти в касі кінотеатру та на concert.ua: http://www.concert.ua/booking/the-best-of-cannes-lions-2009-01
«Канські леви» – найвідоміша подія в сфері реклами та омріяний олімп для більшості працівників креативної сфери. Це без сумніву найавторитетніший міжнародний фестиваль у сфері реклами, який існує з 1954 року. З року в рік рекламні агентства і бренди всього світу змагаються між собою, виходячи за рамки та створюючи рекламу, яка часто межує із творами мистецтва. Кожне поважаюче себе агентство жадає мати у своїх активах якомога більше лев’ячих статуеток.
Стежте за новинами в соціальних мережах: