Укрпошта, яка по всій Україні має у своєму розпорядженні більш ніж 11 тисяч поштових відділень, вирішила не відставати від інших у прагненні таки добити фінансово українців: поштарі готуються різко підвищити тарифи на свої послуги (відправку листівок, посилок, бандеролей тощо) — у середньому на 49,4%.
Про це повідомили в Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
На засіданні були як представники профспілки, так і роботодавці — вони «дружно» підтримали пропозицію Укрпошти про підвищення граничних тарифів.
Дивує, чому Нацкомісія з такою легкістю погодилася на всі умови Укрпошти й дала добро на збільшення граничних тарифів на пересилання поштових карток, листів, бандеролей та рекомендованих відправлень по Україні на 59,6%, а посилок — на 22,0%.
До слова, річні прибутки Укрпошти, за словами її ж гендиректора Ігоря Смілянського (призначеного навесні 2016-го й обраного серед 48 претендентів) — становлять 1 млрд. грн. на рік, а місячна фіксована ставка самого пана Смілянського (екс-співробітника американського офісу аудиторської компанії KPMG), за даними на літо 2016 року, складала близько 333 тис. грн.
Тож ця шанована організація, з оновленим керівним менеджментом із восьми осіб у вересні минулого року, явно живе не бідно.
Навіщо ж зараз влаштовувати чергове «пресування» населення ще й зі свого боку (в поштовій царині. — Ред.) — незрозуміло!
Єдине, що втішає у черговому «сюрпризі», так це те, що рішення Нацкомісії відправлять на держреєстрацію до Міністерства юстиції, і, можливо, хоч там заступляться за пересічного українця, заблокувавши цю ініціативу.
У протилежному випадку — рішення набуде чинності з дня його офіційного опублікування.
Невже шановні боси з Укрпошти не розуміють, що якщо їхні мрії щодо захмарного підвищення тарифів на свої послуги таки найближчим часом втілять у життя, то чи не стане це початком кінця їхньої діяльності.
Адже зараз на ринку поштових відправлень чимало фірм (на кшталт «Нова пошта», «Делівері» та ін.), чиї послуги в багатьох сферах перетинаються з укрпоштівськими, і сервіс у них, а подекуди й ціни, значно привабливіші.