Найгучнішим скандалом цього року на Черкащині стало закриття на ремонтні роботи єдиного мосту через Дніпро та дамби, яка сполучає лівий і правий берег річки на цій ділянці Кременчуцького водосховища. Для місцевих мешканців, які щодня їздили цим мостом на роботу в Черкаси чи мають дачі або родичів на різних берегах, і для тих, хто користувався цим мостом у якості транзитного сполучення, ця «новина» про ремонт, який буде тривати, як заявлялося раніше, від 4 до 6 місяців, виявилася дуже неприємною і такою, що створює низку додаткових проблем.
Але найбільше збурення викликало те, що за місяць «ремонтних робіт» було здійснено лише частковий демонтаж металевої огорожі та укладено лише одну нову плиту... Ані робітників, ані техніки на перекритому мосту не спостерігається. Тож, як довго триватиме цей ремонт, вже ніхто сказати не може.
Черкаські журналісти провели власне розслідування і зʼясували, що фірма з донецьким корінням, яка виграла тендер, нині, згідно з відповідною судовою ухвалою, перебуває у стадії банкрутства, а тому не має ані людських, ані технічних, ані фінансових ресурсів виконати взяті на себе зобовʼязання.
Місцева влада теж почала цікавитись проблемою і провела виїзне засідання, результатом якого стала обіцянка виконавця ремонтних робіт збільшити кількість працюючих робітників з 3-5 «аж» до 8 (тут згадаю, що Черкаська дамба є найбільшою в Україні, сягаючи загальної з мостом довжини приблизно 13-13,5 км). До того ж, як зʼясували журналісти, фірма-виконавець активно шукає працівників робітничих професій в Обласному центрі зайнятості, проте умови і оплата праці виявилися зовсім не привабливими для людей. А ще, як повідомляють журналісти, 14 липня до Договору внесли відповідні зміни, що дають можливість здійснювати передплату та спільне фінансування з державного та обласного бюджетів, вочевидь, для того, щоб хоч якимось чином дати передплату підприємству-банкруту, щоб він міг розпочати роботи…
А тим часом тисячі мешканців правого та лівого берега Черкащини потерпають від труднощів, повʼязаних з обмеженим, кількагодинним пропуском через міст легкових автівок та багатокілометровими заторами через це. Як відомо, до «ремонту» через Черкаську дамбу за день проїжджало, в середньому, 11 тисяч автомобілів.
З огляду на це, вимагаю від Уряду (якому підпорядковується Укравтодор) та Генеральної прокуратури втрутитися у цю ситуацію, взяти її під контроль та якнайшвидше скасувати «надзвичайний стан» через обмеження пересування, який де-факто введений у Черкаській області!
Микола Томенко, лідер Громадського руху «Рідна країна»