«Ми давно це планували. Це потрібно для того, щоб ми могли повною мірою збирати виторг, адже й тут бувають безбілетники, наприклад, у годину пік. Крім того, необхідно контролювати своїх водіїв, змушувати їх давати людям квитки (водії неофіційно говорять, що до 30% щоденного виторгу кладуть у кишеню, а перевірити, скільки реально заробив, не можна, тому що керівництво рахує за кількістю проданих квитків). А для киян квиток буде додатковою гарантією одержання компенсації якщо щось, не дай Боже, трапиться», — розповів заступник директора «Київпастрансу» Сергій Литвинов.
На підприємстві кажуть, що розширювати штат контролерів не збираються.
«Обійдемося самотужки: будемо залучати людей з маршрутів іншого транспорту. Вони будуть, як і в автобусі, заходити на зупинці і просити пасажирів показати їм квиток. Якщо його не дав водій, розбиратися будуть з ним, а якщо пасажир сам не взяв, то людині загрожує штраф у 20-кратному розмірі проїзду: 40 гривень — якщо проїзд коштує 2 грн., і 50 гривень — якщо 2,5 грн.», — повідомив Литвинов.
Контролери повинні будуть мати при собі посвідчення визначеного зразка, яке можна подивитися на kpt.kiev.ua і після оплати штрафу видати квитанцію. Скаржитися на роботу контролерів або повідомляти про порушення киян закликають за телефоном 268-30-11.