chrome firefox opera safari iexplorer

Ретро-кабріолет ЗІМ-Фаетон відновили у Дніпропетровську

29 червня 2011 о 12:12

Автомобіль вражає своєю розкішшю — сидіння обтягнуті натуральною шкірою, салон оздоблений ясенем. Саме через надмірну розкіш у п'ятдесяті роки Сталін особисто заборонив запускати це авто у серійне виробництво.

Кабріолет ЗІМ-Фаетон зразка 1950 року- єдиний у світі. Таких моделей встигли зробити лише дві. Сталін вирішив, що для повоєнного часу машина надто розкішна і пафосна, та наказав не пускати кабріолет у серійне виробництва. А готові машини — знищити.

Реставратор Петро Могильников разом із однодумцями збирав авто буквально з нуля — за фотографіями та кресленнями, які знайшов в архіві заводу імені Молотова. Розповідає – робота тривала три з половиною роки та коштувала не один десяток тисяч доларів. Тепер чоловік обкатує унікальне авто дорогами міста.

Петро Могильников, реставратор: «Ну, скорость, до ста километров он разгоняется. Единственное, на этой скорости комфорт теряется. На этой машине хочется ездить медленно, вальяжно, чтобы ее могли рассмотреть».

Розглядають якісно відреставроване авто чимало водіїв. Але особливу увагу звертають працівники ДАІ.

Петро Могильников, реставратор: «Заезжаем на заправку заправиться, а за нами заезжает несколько машин, но не заправляться, а пока мы заправляемся, они фотографируються, смотрят, спрашивают… Ни один пост ГАИ без остановки не проходим».

Керувати такою машиною — завдання не з простих, кажуть реставратори. Адже реконструкція автомобіля не передбачає зручностей для водія.

Володимир, водій ретроавтомобіля: «Машина предназначалась для хозяина и пассажира. А вот водителю здесь неудобно. Требуется ниже среднего роста водитель, т.к. расстояние между рулевым колесом и спинкой — очень маленькое».

За унікальну машину реставраторам уже пропонували двісті тисяч доларів. Однак ті кажуть — продавати кабріолет поки що не збираються.

 

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути