Гілку київського метро на Троєщину будуватимуть за схемою державно-приватного партнерства.
Про це йдеться у розпорядження про включення зазначеного проекту до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, повідомляє прес-служба мерії.
«Найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту»,– пообіцяв голова КМДА Олександр Попов.
За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту стане КП «Київсистемоменеджмент», а будуватимуть метро «столичні підприємства – як виробники будматеріалів, так і підрядні організації».
«Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств», – запевнив Попов.
Він також зазначив, що вже розроблені та затверджені Київрадою проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метро від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням убік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина. А також проект будівництва I черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина».
Зараз тривають проектні та підготовчі роботи по цих об’єктах.
Як відомо, раніше прем'єр Микола Азаров заявляв, що будівництво метро на Троєщину розпочнеться у 2013 році. За даними заступника голови КМДА Руслана Крамаренка, нова гілка метро обійдеться у 1,5 мільярда доларів. У прес-службі метрополітену заявляли, що на будiвництво метро на Троєщину буде потрiбно загалом 8,9 мільярда гривень i бiльше п'яти років.
На початку січня 2011 року Київська міська держадміністрацією планувала взяти в японців кредит на 30 років під 1,5% річних для будівництва метро.