З початку Євро-2012 через офіційну фан-зону на Хрещатику замовили екскурсії тільки 2 тис. зарубіжних уболівальників, причому половина з них були безкоштовними.
«Ми пропонуємо гостям столиці платні і безкоштовні екскурсії, вболівальники цікавилися рівною мірою і тими, і іншими. Розділилися вони приблизно порівну, більше тисячі туристів замовили різні платні екскурсії, і близько тисячі — відвідали безкоштовні», — розповів керівник інфоцентру офіційної фан-зони Києва Арсеній Фінберг.
За його словами, популярні серед іноземців екскурсії у Києво-Печерську лавру, музей Великої Вітчизняної війни, тур «Комуністичний Київ», який розповідає про радянське минуле столиці, а також «Секретний Київ», в якому розповідається про невідомі і загадкові місця міста.
Крім того, дуже популярні оглядові екскурсії на автобусі і екскурсії по Дніпру. Особливу цікавість у гостей столиці викликають так звані «пивні тури» — екскурсії по пивним ресторанам і приватним пивоварням міста.
Також популярністю користуються туристичні інформаційні центри столиці. У середньому, за допомогою до волонтерів центру звертаються близько 300 туристів щодня.
«Як правило, людей цікавить, як дістатися до стадіону, або що цікавого можна подивитися в столиці. Бувають і не дуже приємні приводи для звернень — люди втрачають документи, речі», — розповів Фінберг.