Керівники служб КП «Київський метрополітен» провели спільну виїзну нараду із фахівцями ПАТ «Київметробуд» на станції «Іподром», яка перебуває на завершальній стадії будівництва. Про це УНН повідомили у прес-службі КМДА.
Як інформують у комунальному підприємстві «Київський метрополітен», спеціалісти обійшли наземну та підземну території станції, перевірили стан готовності об’єкту в цілому та окремих його приміщень і систем.
За результатами обходу проведено засідання, під час якого метробудівці відзвітували про обсяги вже виконаних та ще необхідних для завершення будівництва робіт.
«Готовність висока. В частині несучих конструкцій роботи завершені. Залишилось виконати архітектурні й монтажні роботи, підключити майбутню станцію до зовнішніх мереж – електроживлення, водопроводу, каналізації тощо. Також було прийнято рішення зробити два вестибюлі замість одного», – зазначив Володимир Петренко, голова правління ПАТ «Київметробуд».
Керівництво метрополітену висловило будівельникам свої зауваження та внесло пропозиції щодо ефективнішої підготовки станції до відкриття. Зокрема, піднімалися питання налаштування освітлення та диспетчерського зв’язку, монтажу ліфтів, постачання турнікетів для другого вестибюлю станції тощо.
«Вирішувалися питання спільної роботи з підготовки станції „Іподром“ до введення її в експлуатацію. Були розглянуті всі елементи технологічного ланцюгу, визначені терміни монтажу та наладки основного обладнання», – зазначив Володимир Федоренко, начальник КП «Київський метрополітен».
Фахівці підприємств спільно розглянули проект з благоустрою наземної території майбутньої станції «Іподром» та внесли свої корективи. Наводити лад на поверхні будівельники почнуть вже з наступного тижня. Усередині ж найближчим часом триватимуть монтажні та оздоблювальні роботи.
Нагадаємо, станція «Іподром» продовжить Куренівсько-Червоноармійську лінію метрополітену в бік Одеської площі. Її відкриття заплановане на кінець жовтня поточного року.
Як повідомляв УНН, наступного року планується повністю закінчити створення станцій Куренівсько-Червоноармійської гілки столичного метрополітену.
«Наразі уряд розглядає можливості нових субвенцій у бюджет Києва для будівництва цієї лінії в розмірі десь 600 млн грн, аби можна було виконати всі початкові роботи й розпочати будівництво наступної станції мілкого залягання – Теремки. Якщо буде хороше та правильне фінансування, то до Дня Києва відкриємо і цю станцію.
І наступного року ми подаруємо Голосіївському району повністю закінчену гілку довжиною 22 км, яку можна буде проїхати за 40 хвилин в інший кінець, а до центру міста – за 20 хвилин», – сказав заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики Ігор Лисов.