397 пасажирів поїздів Hyundai «Інтерсіті+» виявили бажання отримати грошову компенсацію у зв´язку з заміною рухомого складу поїзда на рухомий склад класом нижче.
Про це йдеться у відповіді Державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія» (УЗШК) на інформаційний запит «Коментарів».
Нагадаємо, в період з 5 по 16 грудня 2012 року зі 192 рейсів поїздів категорії Інтерсіті+ за напрямками Київ-Харків, Київ-Донецьк, Київ-Львів і Київ-Дніпропетровськ сталося декілька випадків прямування поїздів не за графіком, що обслуговуються рухомим складом виробництва Hyundai Rotem.
За даними компанії, загальна сума компенсації становить 46 тис. 922 грн.
«Пасажири мають право отримати компенсацію в розмірі різниці вартості проїзду в вагонах «Інтерсіті» і в вагонах відповідного класу згідно з діючими тарифами. Для отримання компенсації пасажирам слід звертатися до чергового помічника начальника вокзалів після прибуття поїздів», — йдеться у відповіді УЗШК.
Гарантійне та сервісне обслуговування електропоїздів виробництва Hyundai Rotem згідно з контрактом здійснюється корейськими фахівцями компанії Hyundai.
«Умови контракту є конфіденційними, тому «Українська Залізнична Швидкісна Компанія» не може в односторонньому порядку розголошувати відомості про її реалізацію», — відзначають в УЗШК.
Як повідомляли «Коментарі», буквально за кілька днів зими сталося більше десятка різних поломок поїздів «Hyundai». В Державному підприємстві «Українська залізнична швидкісна компанія» заявили, що поломки поїздів «Інтерсіті» відбуваються через складні погодні умови.