Про те, щоб радикально змінити ситуацію в галузі, в уряді навіть не замислюються. Про це заявляє Комерсант-Україна, у розпорядженні якого опинився проект постанови Кабінету міністрів з переліком об'єктів будівництва і ремонту автодоріг країни у 2013 році. Замглави «Укравтодору» Володимир Галушко підтвердив, що проект був прийнятий на засіданні уряду.
Основна частина коштів — 6,98 млрд грн — піде на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти автодоріг загального користування. Ще 300 млн грн планується витратити на 5 автодоріг міжнародного значення: Київ-Ковель-Яготин, Київ-Чоп, Київ-Харків-Довжанський, Київ-Чернігів-Нові Яриловичі і Київ-Одеса. Понад третину всієї суми залучених грошей (2,25 млрд грн) отримають дві області — Донецька і Дніпропетровська. Для порівняння: Херсонській та Хмельницькій областях дістанеться 249,17 млн грн і 168,88 млн грн відповідно, Волинській — 104,3 млн грн.
Таку диспропорцію Володимир Галушко пояснив тим, що «об'єкти для будівництва, реконструкції та ремонту відбиралися за ступенем соціальної та економічної важливості». «Наприклад, у Дніпропетровській та Донецькій областях буде добудована дорога, яка зв'яже Львів з Луганськом», — зазначив Галушко.
За його словами, у 2011-му і 2012-му році, навпаки, велика частина коштів спрямовувалася в західні регіони. У поточному році «Укравтодор» планував залучити на ремонт і будівництво доріг 14 млрд грн шляхом випуску облігацій, але зміг залучити лише половину запланованої суми. При тому, ці кошти — практично єдині, які цього року отримає «Укравтодор» на ці цілі. З держбюджету йому планується виділити 13,65 млрд грн, з яких тільки на виплату відсотків за взятими раніше кредитами буде спрямовано 8,4 млрд грн.