chrome firefox opera safari iexplorer

Маршрутки в Києві можуть подорожчати до п'яти гривень

11 вересня 2013 о 17:00

Перевізники стверджують , що їм невигідно возити пасажирів за існуючими розцінками, які не змінювалися з 2007 року, а чиновники пояснюють, що не можуть вплинути на приватних перевізників.

Власники маршруток хочуть подорожчання на 1-1,5 гривні (зараз проїзд у маршрутках коштує від 2 до 3 гривень), а деякі планують брати з пасажирів по 5 гривень, пише «Сегодня».

Особливо гостро питання з подорожчанням став після проведення містом конкурсу на маршрути. За його умовами, брати участь могли тільки буси з GPS -навігатором, не старше 7 років, водії обов'язково повинні носити форму, а одна з машин повинна бути обладнана для перевезення інвалідів.

«Питання про підвищення плати за проїзд назріло давно. Вартість проїзду в маршрутках не змінювалася з 2007 року. Хоча з цього часу в кілька разів подорожчали: пальне, запчастини, та й самі автобуси, новенький «Богдан», наприклад, коштує $53 тисячі (у 2007 му коштував $20). Ми, як і інші перевізники, подавали свої розрахунки в КМДА, але поки чиновники зберігають мовчання. За нашими підрахунками собівартість проїзду в маршрутних таксі становить 3,5 гривні, а щоб ми отримували хоч якийсь прибуток, пасажири повинні платити близько 5 гривень. Зараз вони платять у наших маршрутках по 2,5 гривні за проїзд. Все йде до того, що проїзд буде дорожчати, але коли саме це відбудеться, я сказати не можу», — каже Олег, приватний перевізник. Його маршрутки працюють на довгих дистанціях — більше 20 км, тобто об'їжджають пів міста. За його словами, на переобладнання бусів немає грошей.

«Ми ледве покриваємо наявні витрати на ремонтавтобусов, зарплату шоферам. А, наприклад, в тій же Москві вартість проїзду становить 7 гривень, в європейських містах проїзд у міськтранспорті — 1,8 євро (20 грн). Звичайно, при такому прибутку можна багато чого собі дозволити, — каже перевізник, — 5 гривень — цілком обгрунтована ціна».

«Ми не можемо вплинути на приватних перевізників і регулювати вартість проїзду. Ціну на комунальний транспорт ми поки тримаємо, і тим самим конкуруємо з приватними перевізниками. Якщо вони підвищать ціни, то пасажир прийде на наш транспорт — і ми отримаємо дохід», — сказав голова КМДА Олександр Попов. Анонімно в мерії кажуть, що за підрахунками приватні перевізники і при нинішніх цінах далеко не в збитку. Просто витрачатися на нові автобуси і ремонт старих вони не хочуть. Ось і возять людей на напіврозвалених маршрутках , посилаючись на відсутність грошей.

Джерело: УНІАН
Розділи: Суспільство

5 грудня

Інші дати
День працівників статистики
Відзначається День працівників статистики в Україні 5 грудня. Це професійне свято, встановлене Указом Президента від 02.12.2002 № 1120/2002.
Розгорнути
Народився Михайло Дерегус
(1904, с. Веселе, Харківська область - 1997) - український графік і живописець. Автор картин «Тарас Бульба на чолі війська», «Тарас слухає кобзаря», «Дума про козака-бандуриста», «Маруся Богуславка», «Козака несуть», «Народження пісні».
Розгорнути
Народився Григір Тютюнник
(1931, с.Шилівка Полтавська область - 1980) - українського письменника. Автор творів «Вогник далеко в степу», «Климко», «Син приїхав» та інші.
«Немає загадки таланту. Є вічна загадка любові». (Григір Тютюнник)
Розгорнути
Народився Олександр Олесь (Кандиба Олександр Іванович)
(1878, м. Білопілля, Сумська область – 1944) – український поет. Автор збірок «З журбою радість обнялись», «Поезії».
«Сміються, плачуть солов'ї Ти не дивись, що буде там, І б'ють піснями в груди: Чи забуття, чи зрада: "Цілуй, цілуй, цілуй її - Весна іде назустріч вам, Знов молодість не буде! Весна в сей час вам рада» (Олександр Олесь)
Розгорнути

Новини Дивитися всі