В Україні оголошено конкурс соціальної реклами «Сім'я та робота — наша турбота», який покликаний привернути увагу суспільства до проблем, що виникають у батьків при виході на роботу після трирічного догляду за дитиною.
Про це заявила керівник проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів і батьків до професійного життя після відпустки по догляду за дитиною» Валентина Проскурніна на прес-конференції в Укрінформі.
«Завданнями конкурсу «Сім'я та робота — наша турбота» є створення соціальної реклами відносно гендерної рівності працівників із сімейними обов'язками. Ми хочемо привернути увагу суспільства, державних органів, роботодавців до проблем, які є у батьків під час виконання ними службових обов'язків та виховання дітей», — сказала вона.
Як констатувала експерт, «нині немає ще нормального діалогу між роботодавцем та працівниками, які повертаються до роботи після догляду за дітьми до трьох років». «Лише четверта частина роботодавців створює належні умови для адаптації жінок після повернення на роботу», — зауважила керівник проекту.
До участі у конкурсі запрошуються студенти вищих навчальних закладів, молоді співробітники рекламних агентств та компаній. «Конкурс має три номінації друкована реклама (плакат, постер); фотографія; відеореклама (відеоролик). Останній термін подачі робіт — 3 лютого 2014 року. Нагородження переможців планується провести в Українському домі 19 лютого 2014 року», — поінформувала Проскурніна.
Партнером у проведенні цього заходу виступив Київський національний університет технологій та дизайну, а назву конкурсу «Сім'я та робота — наша турбота» запропонував проректор університету Віктор Каплун. «Для нас важливо, аби роботодавці почули про свою соціальну відповідальність за цих людей, а власне, й за майбутнє України. Не менш важливо й те, аби на практиці створювалися належні умови для безперервного навчання та наукової роботи для молодих мам, щоб вони не втрачали дорогоцінний час», — сказав він.