chrome firefox opera safari iexplorer

Під байку про святкові знижки вдається продати навіть найгірший товар

11 грудня 2014 о 16:26

Наближається сезон великих свят. Саме на цей час припадає 25% річних продажів. Тож до новорічного буму готуються не лише покупці, а й власники магазинів. Але чи завжди торговці чесні зі споживачами, коли оголошують «Розпродаж» та «Шалені знижки»?

Насправді будь-яка форма знижки вигідна передусім продавцям. Щоб приманити покупців, торговці вдаються до різних прийомів. Найпоширеніший — перед розпродажем підняти ціну. Утім, для досвідченого споживача така схема — не фокус. Тому продавці вдаються до більш витонченого прийому — знижки роблять не на весь асортимент, а на певний товар. Працює це досить просто: оголошення «товар зі знижкою у 80 відсотків» примушує споживача зайти до магазину. У цьому й полягає його роль.

Маркетологи називають такі товари «ай-стоперами» (тобто такими, що привертають увагу). Як правило, серед супердешевих речей ви не знайдете ні вашого розміру, ні улюбленого кольору. Внаслідок із магазину вийдете з покупками, придбаними зі значно меншою знижкою або й зовсім за повну вартість.

Ще одним «гачком» для покупця є відеокамери й екрани перед входом до магазину. Камера знімає перехожих й автоматично подає зображення на екран. Людина, йдучи повз магазин, «раптом» впізнає себе на екрані й зупиняється, щоб поглянути на зображення. Справу зроблено — покупець заходить до магазину...

Від розпродажів чекають занадто дешевих товарів, хоча такі рідко бувають якісними. Про цікаву схему розповів маркетолог Дмитро Руденко. Певного часу заради економії власники магазинів пропонували виробникам виготовляти спеціальні партії товару, які були на порядок більші за обсягом від звичайних. Продукцію закуповували оптом і домовлялися про відстрочку платежу та меншу ціну. Але якість товарів з «нестандартної» партії була набагато гірша, ніж зі звичайної... Тобто одну чоловічу сорочку можна було купити і за 200 гривень, і дешевше, зі знижкою. Але в останній були несиметрично пришиті кишені й відпадали ґудзики...

Схем і засобів для заманювання довірливого покупця не бракує. Продавати товар допомагають навіть відповідні аромати й музика. Продавці зізнаються, що для приваблювання клієнтів використовують спеціальні аерозолі. У великих торговельних центрах переважно чути аромати ванілі, полуниці, шоколаду та цитрусових. Приємна мелодія налаштовує на позитивний лад і... послаблює пильність. Такого клієнта легше «розвести» на купівлю не дуже потрібного або й неякісного товару.

Розділи: Суспільство

19 грудня

Інші дати
День Святого Миколая
Православні, римо-католицькі та греко-католицькі християни пам'ятають його та шанують як історичну особу та великого святого. В Україні та в інших країнах світу цей святець став прообразом міфічної фігури Санта Клауса. Святий Миколай зараховується до лику святих: як такий опікується воїнами, водіями і подорожуючими, допомагає бідним у скруті; вважається покровителем дітей та студентів, моряків, торговців, і лучників.
Розгорнути
День адвокатури
Свято встановлено в Україні «…ураховуючи важливу роль адвокатури в розбудові правової держави, захисті конституційних прав і свобод громадян, велике громадське значення цієї правозахисної інституції в Україні…» згідно з Указом Президента України «Про День адвокатури» від 2 грудня 2002 року № 1121/2002.
Розгорнути
Народився Микола Андрусов
(1861, м. Одеса – 1924) – геолог, знавець неогенових відкладів, палеоеколог, дослідник Чорноморського басейну. Праці М.Андрусова складають епоху в стратиграфії, палеонтології, палеографії, палеоекології, океанології і досі є неперевершеним зразком наукової чіткості та точності.
Розгорнути
Народився Микола Скуба
(1907, с.Горбове, Чернігівська область – 1937) – український поет. Автор збірок поезій «Перегони», «Демонстрація», «Пісні», «Нові пісні», «Сопілка».
Розгорнути
Народився Микола Руденко
(1920, с. Юр'ївка Луганської обл. - 2004) - український письменник, член-засновник Української Громадянської Групи сприяння виконанню Гельсінських угод. Автор збірок поезій, романів та повістей ("Вітер в обличчя", "Остання шабля", "Чарівний бумеранг" та ін.)
Розгорнути
Народився Микола Лукаш
(1919, м. Кромівка Суміської обл. - 1988) - український перекладач. Працював у галузі поетичного і прозового перекладу з 18 мов, української лексикографії.
Розгорнути

Новини Дивитися всі