В сучасному потоці інформаційних повідомлень та різного роду рекламний пропозицій часто губляться повідомлення про культурні акції та заходи.
Співробітники Музею-квартири Павла Тичини чудово знають скільки часу й зусиль забирає народження та впровадження кожного проекту та програми. Тому, звісно, питання промоції свого культурного продукту є надактуальним та важливим для молодих людей, які, закономірно, хочуть бачити результат своєї праці.
Результатом вдалої промоції власного продукту повинно бути практично безпомилкове потрапляння інформації до тієї аудиторії, яка вважається цільовою.
Як це робити ми й будемо навчатися на локальному семінарі-практикумі. який відбудеться у Музеї-квартирі Павла Тичини 9 червня 2014 року о 10.00.
Звертажмо увагу на локальний характер семінару-практикуму. Довідки за телефоном 044-234-43-27.