chrome firefox opera safari iexplorer

Зі Львова культурного роблять Львів споживацький?

23 січня 2012 о 18:32

Чим насправді зустріне Львів вболівальників «Євро-2012»?, – закритими музеями та кав’ярнями, що є профанацією. Таку думку у коментарі ЗІКу 23 січня висловив гід-екскурсовод Петро Мацук.

За його словами, до «Євро-2012» у Львові залишається закритим Музей українського мистецтва на вул. Драгоманова, Природничий музей та ін. Водночас, навіть відкриті цікаві галереї та музеї зовсім не рекламуються містом. «Зате ми маємо предостатньо промоції з боку міста «Локалю», кав’ярень та кнайп», – каже Петро Мацук.

Основну ставку, на його думку, влада міста зробила на споживацький інстинкт туристів, щоб ті більше їли та пили, а не оглядали цінності Львова.

Також профанацією П. Мацук назвав нову львівську кав’ярню «Копальня кави», яка з’явилася на пл. Ринок 10, замість зруйнованої книгарні. «Ця копальна перекрила половину входу до Музею етнографії», – констатує екскурсовод.

Довідка ЗІКу

Мер Львова А. Садовий вважає, що знайшов компроміс щодо палацу Любомирських на площі Ринок, 10, де замість «Технічної книги» з’явиться кав’ярня.

На запитання, яким чином вирішилося питання збереження книгарні, Садовий відповів: «Наскільки я знаю, там є книжкові полиці в цій кав’ярні. Там буде і кава, і реалізація книжок. Таким чином знайдений компроміс. Я не був у цій кав’ярні, та, коли вона запрацює, я разом з вами готовий зайти і подивитися».

Профанація – тлумачення невігласами якоїсь ідеї, вчення, твору мистецтва, їх викривлення, опошлення.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути