Лідер партії «Рідна країна» Микола Томенко прокоментував результати рейтингу телевізійних каналів за березень 2018 року.
«Є певний прогрес у популярності найдорожчого для українських платників податків — UA:Першого.
За березень він вже 23!
За останні місяці каналу „Суспільного“ мовлення, який отримає найбільше бюджетних та грантових грошей, вдалося нарешті обійшов БІГУДІ, але й далі він суттєво програє СОНЦЮ,ІНДИГО, Пікселю та іншим впливовим мовникам.
Між іншим, нині креативні менеджери правильного, не совкового телебачення пропагують на каналі для українців м`ясо по-корейськи та ковбаски і курку по-мексиканськи. Абсолютно логічно, як для останніх днів Страстного тижня.»
ТОП-канали за березень 2018 року (Вік 18-54, міста 50+)
№ | Канал | Вік 18-54 міста 50+ | |
---|---|---|---|
rat% | shr% | ||
1 | Канал Україна | 1,67 | 11,28 |
2 | 1+1 | 1,49 | 10,05 |
3 | СТБ | 1,37 | 9,24 |
4 | ICTV | 1,33 | 8,96 |
5 | Новий канал | 1,18 | 7,97 |
6 | Інтер | 0,99 | 6,67 |
7 | 2+2 | 0,48 | 3,23 |
8 | ТЕТ | 0,46 | 3,12 |
9 | НТН | 0,46 | 3,09 |
10 | К1 | 0,41 | 2,77 |
11 | ПлюсПлюс | 0,24 | 1,64 |
12 | НЛО ТВ | 0,24 | 1,63 |
13 | М1 | 0,23 | 1,53 |
14 | Enter-фільм | 0,20 | 1,35 |
15 | Піксель | 0,20 | 1,34 |
16 | Мега | 0,19 | 1,27 |
17 | Канал 112 | 0,13 | 0,89 |
18 | Індиго ТВ | 0,11 | 0,74 |
19 | News One | 0,11 | 0,72 |
20 | К2 | 0,09 | 0,59 |
21 | Сонце | 0,09 | 0,57 |
22 | Канал 24 | 0,08 | 0,57 |
23 | UA:Перший | 0,08 | 0,53 |
24 | ОЦЕ | 0,06 | 0,42 |
25 | Прямий | 0,06 | 0,39 |
26 | Music Box | 0,05 | 0,36 |
27 | Бігуді | 0,05 | 0,36 |
28 | Zoom | 0,05 | 0,34 |
29 | Канал Z(ZIK) | 0,04 | 0,29 |
30 | 5 канал | 0,04 | 0,28 |
31 | Еспресо ТВ | 0,04 | 0,28 |
32 | Малятко ТВ | 0,03 | 0,20 |
33 | М2 | 0,03 | 0,19 |
34 | Paramount Comedy | 0,03 | 0,18 |
35 | EU Music | 0,02 | 0,15 |
36 | XSPORT | 0,02 | 0,10 |
37 | O-TV | 0,01 | 0,08 |
38 | Київ | 0,00 | 0,03 |
39 | ATR | 0,00 | 0,02 |
Дані дослідження телевізійної аудиторії належать ІТК. Дані розраховані за березень 2018 року для вибірки: індивіди віком 18-54 роки, що проживають в містах з населенням 50 тис. мешканців і більше. Аналіз здійснений на основі показників Shr% і Rat%. Детальніше в глосарії ТВ панелі. |