Із 664 експлуатованих вагонів метро 187 вичерпали свій ресурс ще кілька років тому. А рік випуску частини складів взагалі — 30-40-ті роки, коли тільки підземка з'явилася в Москві.
Про це пише «Сегодня» з посиланням на джерело у Київсьому метро.
За словами співрозмовника, при нинішніх темпах закупівель нових вагонів, знадобиться мінімум 10 років для оновлення парку.
Сьогодні ж потяги їздять зі списаними деталями, які використовують через відсутність грошей. Частина деталей в метро виготовляють самі або доварюють браковані і так склади випускають на лінію.
У сьогоднішніх вагонах ламаються конденсатори, у візках вагонів та колесах багато тріщин. Але потяги змушені латати, бо грошей нема.
Адже щоб капітально відремонтувати 100 вагонів потрібно близько 80 мільйонів гривень. А щоб купити 50 нових — 400 мільйонів гривень.
У той же час тільки на проїзді метро заробляє близько 600 мільйонів гривень, відзначає видання.
Однак, у прес-службі підземки кажуть, метрополітен самостійно забезпечує себе лише на 80% від потреб.
За рік дохід становить близько 800 мільйонів гривень. Крім проїзду, 78 мільйонів — від реклами, більше 20 мільйонів — від оренди та інших доходів. Але, незважаючи на такі доходи, самостійно оновити склад підземка не може.
Так чи інакше, але до Євро-2012 в мерії обіцяють вирішити проблему. Планують закупити 100 нових вагонів. Але це лише шоста частина від необхідного.