chrome firefox opera safari iexplorer

Через часті поломки потягів метро може подорожчати проїзд?

07 березня 2012 о 10:20

Після низки аварій поїздів у київському метрополітені очільник міськ­держадміністрації Олександр Попов узявся заспокоювати мешканців Києва. За його словами, метрополітен є цілком безпечним для пасажирів, бо на цьому підприємстві працюють дуже фахові спеціалісти. І немає нічого дивного у тому, що трапляються певні проблеми, тому що більшість потягів метро експлуатується ще з 70—90–х років.

«Як би там не було, але не може 40—50 років машина працювати без якихось там проблемних питань», — цитує пана Попова УНІАН. Водночас голова КМДА запевняє, що «на сьогодні можна гарантувати безпеку пасажирів», адже «техніка передбачає певні реакції на ті чи інші проблеми. І метрополітен у цьому дуже фахово діє». Попов додав, що наразі в депо на Дарниці проводиться капітальний ремонт, реконструкція потягів метро. За мільярд гривень планується переобладнати вагони 1980 року випуску, замінивши частину деталей японськими. «Це буде практично новий вагон. Корпус залишаємо, бо він у гарному стані... Вони дуже якісно зроблені, і немає сенсу їх міняти. Усе решта буде замінено. Цей проект разом iз японською стороною і Кременчуцьким вагонобудівним заводом та метрополітеном зараз розглядається, і ми протягом року зможемо отримати 100 нових модернізованих вагонів», — повідомив чиновник.

Водночас опозиція у Київраді вимагає провести комплексну перевірку нинішнього стану столичного метрополітену у зв’язку з постійними аваріями, які виникають там останнім часом. Як повідомила «УМ» заступник голови фракції «Удар» Віталія Кличка Наталія Новак, «кличківці» попри запевнення Попова все ж вимагають, аби керівництво КП «Київський метрополітен» та чиновники КМДА надали необхідну інформацію про це через тиждень, на наступній сесії Київради. «Тричі за два тижні зупинка руху в метро — це вже занадто, це систематичність, — каже нам пані Новак. — А влада робить вигляд, ніби нічого серйозного не трапилось. На це не можна заплющувати очі, потрібно не на словах гарантувати безпеку та життя сотень тисяч киян». Депутатка нагадує і про інше: обґрунтовуючи останнє підняття тарифів у метро, влада говорила про нестачу коштів для підтримки належного технічного стану та рівня безпеки пасажирів. Утім змін на краще чомусь так і не відбулося.

Щодо нових вагонів пані Новак заявляє: «Рішення про купівлю нових поїздів Київрада затвер­джує систематично. Проте вони чомусь не працюють на лініях, а стоять у депо. У зв’язку з цим виникає запитання: а чи не спеціально столичний метрополітен доводять до критичного стану, аби вкотре знайти бодай якусь аргументацію для нового підвищення тарифів, а згодом — і для його подальшої приватизації?», — обурюється депутатка Київради і додає, що потрібно припинити риторику чиновників про збитковість підземки і нарешті провести аудит роботи київського метро. «Досі не проведено ані серйозного вивчення пасажиропотоків, ані оптимізації фінансових надходжень від розміщення реклами», — каже вона.

Нагадаємо, 23 лютого через знеструмлення колії більше трьох годин не ходили потяги між станціями «Видубичі» та «Славутич» «зеленої» гілки. Тоді на контактній рейці зникла напруга і спецбригади довго шукали несправності. Через проблеми з ізоляцією 27 лютого вранці зупинився потяг і на станції «Дарниця» Святошинсько–Броварської лінії, а 1 березня вранці на станції «Дружби народів» зламався потяг.

26 квітня

Інші дати
Леонід Плющ
1939 –  математик, публіцист, учасник правозахисного руху в СРСР. Дисидент. Член Ініціативної групи захисту прав людини, член Закордонного представництва Української Гельсінської групи.
Розгорнути
Народився Станіслав Тельнюк
(1935, с.Іскрівка Запорізька область – 1990) - український письменник, літературний критик, редактор, перекладач.
Розгорнути
Народився Микола Зеров
(1890, м.Зіньків Полтавська область - 1937) - український літературознавець, лідер «неокласиків», майстер сонетної форми і блискучий перекладач античної поезії.
Емаль Дніпра, сліпучо-синій сплав. Газон алей і голе жовтоглиння, І в поводі прозорого каміння Зелені луки — як розлогий став. Ніколи так жадібно не вбирав Я красоти весняного одіння, Пісок обмілин, жовтобоке ріння, Брунатні лози і смарагди трав. (Микола Зеров)
Розгорнути