Директор Київського метрополітену заговорив про чергове підвищення вартості проїзду у підземці.
Київський метрополітен виступає за підвищення тарифів на проїзд . Про це заявив начальник підземки Володимир Федоренко.
«Метрополітен реально страждає від гострої нестачі ресурсів для відновлення його технічного стану. Ми добре бачимо і знаємо, що треба зробити для того, щоб метрополітен виглядав значно краще і працював без збоїв.
Але наше підприємство вже довгий час працює в умовах, коли прибутки від перевезень фактично покривають не більше половини нормативних потреб, коли тариф на перевезення встановлений нижче рівня, передбаченого державними нормативними документами», — запевняє Федоренко.
За його словами, також за рішенням державної влади метрополітен вимушений перевозити безкоштовно 30% пільгових категорій пасажирів, за що отримує компенсацію менше половини витрат і за заниженим тарифом.
Федоренко при цьому відмітив, що доходи метрополітену дійсно великі, але витрати теж значні.
«Доходи метрополітену усі можуть рахувати, і вони дійсно складають значну суму. Але мало хто в змозі підрахувати і взагалі має уявлення про витрати метрополітену. Скільки усього треба, щоб перевезти пасажира, наприклад, із станції „Дарниця“ до станції „Оболонь“, як усе це утримувати, скільки і якого персоналу треба мати, які витрати йдуть на заробітну плату і т. д», — сказав начальник метрополітену.
Начальник підприємства підкреслив, що метрополітен не встановлює ціни на оренду і розміщення реклами — усе це визначається рішенням КМДА і Київради.
Федоренко також спростував інформацію про те, що в київському метро експлуатуються технічно несправні потяги.
«Стверджувати, що в київському метро можна загинути у будь-яку секунду — щонайменше, безпідставно і провокаційно. За всю історію існування київського метрополітену з вини підприємства, зокрема, і по технічних неполадках в рухомому складі, не загинув жоден пасажир», — підкреслив він.
Нагадаємо, що за словами інформованого джерела видання Сегодня, з 664 вагонів київського метро 187 кілька років тому вичерпали свій ресурс. Потяги їздять зі списаними деталями та з тріщинами у колесах.
Як повідомлялося, у вересні 2010 року тодішній заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко заявляв, що ціна поїздки у розмірі 2 гривні є стабільною, і її перегляд не передбачається.