Столична влада найближчим часом оголосить конкурс на розроблення бренду міста, за результатами якого буде обраний кращий проект. Про це під час прямого ефіру у програмі «Столиця. Спецпроект» на телеканалі «Київ» повідомив перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак.
«Кожен киянин, і взагалі мешканець України, має змогу взяти участь у конкурсі та запропонувати свій варіант бренду міста. Впевнений, що ми матимемо багато гарних пропозицій і вже у жовтні підсумуємо результати. Переможця чекатиме винагорода», – зауважив Олександр Мазурчак.
Також він наголосив на основних напрямках розвитку туристичної інфраструктури. Зокрема, створення 23 туристичних інформаційних центри та понад 40 туристично-інформаційних пунктів, які будуть встановлені на станціях метрополітену та на зупинках у центральній частині міста.
У найближчих планах столичної влади і створення київського туристичного порталу та просування його у найпопулярніших пошукових системах мережі Інтернет.
«Сьогодні ми розробляємо нові туристичні маршрути та оновлюємо ті, які були раніше. Також працюємо над реконструкцією історичних пам’яток. Крім того, у перспективі будівництво нових готелів та модернізація і реконструкція існуючих, встановлення 150 туристичних інформаційних стендів та забезпечення проїзду і паркування туристично-екскурсійного автотранспорту у центральній частині міста», – додав перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак.
За його словами, основними дієвими механізмами просування туристичного продукту на міжнародному ринку є активна участь столиці з єдиним стендом «Київ туристичний» у найвідоміших туристичних виставках та форумах, розповсюдження рекламної продукції про туристичні можливості Києва (путівники, буклети, картосхеми тощо).