20 жовтня, Київ – Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» запрошує взяти участь у другому Readers’ Choice Award – конкурсі на кращий нефінансовий звіт компанії. Найактивніший читач отримає нагороду від генерального партнера конкурсу – компанії PocketBook.
Соціальна, або нефінансова звітність – це публічні звіти компаній про соціальні та екологічні проекти, покликані проінформувати різні заінтересовані сторони (акціонерів, співробітників, партнерів, клієнтів і суспільства) про соціально відповідальну діяльність компанії.
Мета Readers’ Choice Award, ініційованого Центром «Розвиток КСВ», – заохочення широкої громадськості читати звіти компаній, тим самим підвищуючи якість форми та змісту нефінансових звітів. На жаль, нині тільки 23 підприємства зі 109 найбільших в Україні (з оцінених за Індексом прозорості та підзвітності компаній) використовують ту чи іншу форму нефінансової звітності, що загалом складає 21%.
Читачі в рамках Конкурсу зможуть не лише прочитати і проголосувати за кращий нефінансовий звіт компанії, але й обрати найбільш «невдалі» звіти, якість яких потрібно поліпшувати. Для цього потрібно зареєструватися, щоб мати можливість голосувати та коментувати звіти.
Цього року у конкурсі братимуть участь звіти таких компаній: «Київстар», «Ернст енд Янг Україна», БДО, «Фокстрот», «HCM Group», «Вітмарк», «СКМ», «АрселорМіттал Кривий Ріг», «Інтерпайп», «Метінвест», «Клевер Груп», «NAI Pickard», «ВіДі Груп» та «Мрія-Інвест».
Нагородження найкращого нефінансового звіту та найактивнішого читача і коментатора звітів відбудеться 21 жовтня 2011 року під час виставки соціальних та екологічних проектів компаній CSR Marketplace* (готель «Прем’єр Палац», 16.00).
З додатковими питаннями прохання звертатись до Олени Губанкової, e-mail: og@csr-ukraine.org або за тел. (044) 280 11 47, моб. 093 468 79 25.
____________________________________________________________________________
*Про CSR MarketPlace: Виставка соціальних і екологічних проектів компаній. Перший такий захід був організований CSR Europe у березні 2005 року в Брюсселі. З 2007 року CSR MarketPlace перейшли на національні рівні – Швеція, Греція, Іспанія, Португалія, Польща, Угорщина, Туреччина та ін. В Україні на CSR MarketPlace учасники презентуватимуть проекти партнерств різних напрямків КСВ. Кращі проекти будуть за допомогою голосування відвідувачів виставки.
Про Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»: Провідна експертна організація з КСВ в Україні, член Правління Глобального договору ООН (2010—2011), Організаційний стейкхолдер GRI, національний партнер CSR Europe (Брюссель) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (WBCSD, Женева). Організація об’єднує 21 компанію України. Центр надає консультації з питань розробки стратегії, програм та комунікацій з КСВ, проведення моніторингу та оцінки ефективності проектів, підготовки і верифікації нефінансової звітності.
Новину додав csr-ukraine