Поки що без особливого успіху завершився експеримент львівської влади із запровадженням окремої смуги для руху громадського транспорту (проходить повз парк Івана Франка, поблизу Університету).
Тож вона й надалі заповнена припаркованими автомобілями, пише Deutsche Welle.
Утім, Львову також катастрофічно бракує паркомісць у центрі міста. «Ми готові платити за паркування, ми готові паркуватися у визначеному для цього місці, але ж „паркінгів“ практично немає, а ті що є вщерть заповнені», – пояснив свою позицію та позицію колег один з водіїв міста.
Водночас не в захваті від поспішного запровадження смуги виявилася й Львівська Державтоінспекція. Речниця обласного ДАІ Світлана Добровольська зауважила: «Міськрада не проконсультувалася попередньо. А варто ж було, запроваджуючи смугу, не обмежуватися однією вулицею, а зробити це системно на цілому маршруті».
Проблему ж з паркомісцями мали б вирішити підземні паркінги. Ще три роки тому міськрада розглядала кілька таких проектів. Однак реалізація жодного з них так і не розпочалася через брак коштів у бюджеті й небажання інвесторів братися за цю витратну й нерентабельну справу.
Проте міська влада не має наміру здаватися. «Це перший приклад відведення окремої смуги для руху громадського транспорту. Таку практику у Львові поширюватимуть і надалі», – запевнив Микола Жук.