У столичних бутіках та магазинах почався сезон знижок.
Продавці збувають стоковий товар, а покупці змітають все за півціни. «Якщо подивитися на ситуацію два роки тому, ті ж Zara, Terranova давали не більше 30-50% в найгарячіший пік розпродажів. Зараз знижки доходять навіть до 80%», — розповів експерт фешн-ритейлу і власник консалтингової компанії Fashion Executive Management Сергій Полівар, передає Корреспондент.
За останні тижні, за оцінками представників галузі, потік покупців брендового одягу зріс у середньому на 60%. Каси магазинів ледве справляються з чергами клієнтів.
Загострення української шопінгоманії, яке відбулося буквально в останні роки, експерти пояснюють приходом в країну десятків зарубіжних брендів — саме вони принесли в Україну не тільки модні новинки, а й західні правила розпродажів.
«В Україні все ширше стає категорія покупців, для яких сезон знижок — додатковий привід отримати задоволення від шопінгу і поповнити гардероб відомими лейблами», — констатує Дмитро Єрмоленко, гендиректор компанії Маратекс, що представляє в Україну французький бренд Esprit, британські Peacocks і River Island, а також канадське взуття Aldo.
Нагадаємо, у рейтингу 33-х найкращих міст Європи для шопінгу Київ посів перше місце у категорії «зручність» завдяки високій ймовірності отримання знижок на покупки.