Дизайнеру Діані Берг такий успіх і не снився. Її футболки з написом «Now I fear nothing, I've been to Donetsk» («Тепер мені нічого не страшно, я був у Донецьку»), розроблено спеціально до Євро-2012, ідуть на ура, повідомляє Deutsche Welle.
«Я сама здивована таким ажіотажем, попит — це дивовижна і непередбачувана річ, — каже Діана Берг. — Зараз до мене надходять замовлення з Росії і навіть з Німеччини».
Усе почалося з того, що донецький дизайнер вирішила придумати сувенір, який має прямий стосунок до рідного міста. «Просто написати слово „Донецьк“ на футболці мені здалося банальним. Хотілося чогось незвичайного, може бути, навіть трохи двозначного і іронічного, адже про наше місто розповідають стільки жахів», — каже Діана.
Ось вона і вирішила показати, що мешканці Донецька можуть творчо підійти навіть до негативних стереотипів. «Ми сприймаємо їх з гумором, і ця футболка-сувенір — прямий тому доказ», — каже Діана. За її словами, побачивши цей напис, людина, яка свого часу, можливо, побоявся поїхати до Донецька, напевно посміхнеться.
«Цю футболку мені подарував мій друг з Донецька, — зізнався гість міста американець Джеральд в інтерв'ю DW. — І я можу підтвердити: в Донецьку зовсім не страшно. Навіть навпаки, іноземцям тут всі раді! Ми багато гуляли містом, скрізь було спокійно і відчувалося, що люди хочуть нам допомогти».
Мешканець Донецька Віталій купив одразу 20 футболок — на замовлення партнерів по бізнесу з Росії та Німеччини. Втім, сам Віталій до такого сувеніру ставиться скептично: «Дійсно, напис — двозначний, тому не дивно, що вона подобається не всім мешканцям міста».
Футболка з оригінальном написом уже стала темою дискусій у Мережі. Її противники запевняють, що такий сувенір тільки посилить упереджене ставлення до Донецька і його жителів. А прихильникам ця ідея подобається, ось тільки оцінити її можуть лише люди з добрим почуттям гумору, шкодують вони.