У столиці не існує єдиної автоматизованої системи оповіщення при надзвичайних ситуаціях. Про це йшлося під час навчань органів управління та силам цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у разі виникнення аварій на залізничному транспорті та на хімічно небезпечному об’єкті, передає кореспондент УНН.
Згідно доповіді, оповіщення служб ведеться у телефонному режимі, а не автоматизовано.
«Наприклад сьогодні, від умовної техногенної аварії до закінчення оповіщення всіх служб, пройшло 17 хвилин. У принципі це в межах норми. Але оповіщення телефоном — це анахронізм. Необхідно мати автоматизовану систему, що оповіщає за допомогою стільникового зв'язку майже миттєво. Добре, що це навчання. Адже за 4 місяці у столиці виникло понад 1300 надзвичайних ситуацій, переважна більшість із яких саме техногенного характеру»,- зазначив Сергій Рюмшин, начальник Управління з НС Департаменту міського благоустрою.
За його словами, введення такої системи є надважливим завданням, оскільки у разі, наприклад, витоку хлору час лічиться на хвилини, оскільки у зоні зараження опинилися б лікувальні, навчальні заклади, заклади торгівлі та харчування, системи зв'язку, а також державні установи.
Нагадаємо, згідно плану навчань сталася техногенна аварія на Деснянській водопровідній станції — витік 15 кілограмів рідкого хлору із залізничної цистерни при транспортуванні. Ситуація ускладнилася тим, що на цей час над столицею розбушувалася негода зі штормовим вітром. Радіус зараження сягнув близько 15 кілометрів навколо станції.
Рятувальники підрозділів цивільного захисту Управління з питань надзвичайних ситуацій КМДА спільно з ГУ ДСНС, ГУ МВС Києва та Управлінням охорони здоров'я КМДА розробили план ліквідації.
Навчання почалися у Дніпровській РДА Києва із засідання спільного штабу та продовжаться на Деснянській водопровідній станції із залученням підрозділів Управління з питань надзвичайних ситуацій КМДА та сил цивільного захисту.