chrome firefox opera safari iexplorer

Як ДАІ наживається на оформленні водійських прав

27 грудня 2013 о 12:03

Один із наших читачів надіслав нам допис щодо корупційної схеми  в системі МВС України, а саме афери при оформленні договорів купівлі-продажу транспортних засобів та отриманні посвідчень водія в центрах ДАІ (колишніх МРЕВ).  Публікуємо, як авторський матеріал.

Відповідно до Постанови КМУ №1200 від 11.11.2009р. та Наказу МВС України №361 від 05.08.2010р., які регламентують діяльність суб’єктів господарювання у сфері торгівлі транспортними засобами, реалізацією транспортних засобів здійснюють підприємства та підприємці, і відповідають вимогам вищенаведених нормативних документів та зареєстровані в Департаменті ДАІ МВС України.

Якщо доступніше – це юридичні та фізичні особи які мають стаціонарні приміщення з відповідними умовами (охорона ПЦО, тех. укріплення, незгораючі сейфи для зберігання бланкової продукції, «транзитних» номерів, печаток штампів, під’єднання до бази НАІС через мережу «Інтернет»,  спец перевірка по відповідальних співробітниках та керівникові, наявність в штаті спеціаліста з відповідним сертифікатом по ідентифікації ТЗ та оцінці, вивіски з розпорядком роботи, куточок покупця, можливість розрахунків через касовий апарат або банк, можливість проведення передпродажної підготовки автомобілів, і тому подібне, що стосується господарської діяльності).

Всі торгівельні організації обліковуються ДДАІ МВС України і перевіряються  центрами ДАІ на території обслуговування яких розташовані планово раз у квартал на відповідність усіх вимог Постанови КМУ №1200 від 11.11.2009р. та Наказу МВС України №361 від 05.08.2010р, про що складається відповідний акти і в разі виявлення порушень господарська діяльність призупиняється до усунення недоліків.

В порушення наведеного практично всім начальникам центрів ДАІ «негласно» видані «зверху» довідки-рахунки та печатки (які ставляться на бланковій продукції одночасно по всій території України)  декількох «своїх» фірм і доведено «обов’язковий план» реалізації спецпродукції, вартість яких удвічі перевищує ринкову вартість (1200—1500 грн. крім «накрутки виконавців» проти 600-800 грн. відповідно) у підприємствах, які діють легально. Реалізацією корупційної  схеми безпосередньо «під дахом» начальників центрів займаються або ж працівники самих центрів у службових приміщеннях, що заборонено Законодавством, або ж «рішали» – ставленики  начальників під «дахом» поруч з приміщеннями центрів ДАІ у палатках, вагончиках та просто у автомобілі до «коліна» у порушення всіх вимог Постанови КМУ №1200 від 11.11.2009р. та Наказу МВС України №361 від 05.08.2010р .

При зверненні відвідувачів у центри ДАІ при перереєстрації, реєстрації та знятті з обліку для реалізації їх відправляють «куди потрібно» (щоб не було проблем) там сплачуються готівка, виписується довідка-рахунок. Якщо отримується послуга «там де послали» то автомобіль оперативно реєструється, якщо ні то різко перестає працювати база НАІС, закінчуються бланки, номери та виникають інші технічні проблеми.

«Свої фірми» не значаться і не контролюються центрами ДАІ, хоча і діють на території їх зони обслуговування, відповідно ж до порушень вимог Постанови КМУ №1200 від 11.11.2009р. та Наказу МВС України №361 від 05.08.2010р. нікому немає ніякого діла.

Відповідна схема діє і при складанні іспитів на отримання посвідчення водія через «рішал» – ставлеників  начальників під «дахом» – такса від 200 до 500 у.о. в залежності від категорій та інших факторів.

Усі готівкові кошти від корупційних схем, за винятком «надбавок на місцях»  які осідають безпосереднім виконавцям та їх «дахам» по команді передаються в обласні управління ДАІ а потім «нагору».

Джерело: socportal.info
Розділи: Суспільство

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути