21 березня у Києві презентували новий туристичний бренд для України, який включає в себе цілу візуальну та смислову концепцію з презентації та позиціонування України в туристичній та інших галузях. Новим гаслом для нашої країни стане «Ukraine: It’s all about U».
Розробником бренду України стала агенція ВікіСітіНоміка та студія Королівські митці. Створення бренду ініціювало Державне агентство з туризму та курортів України за кошти німецького гранту. «Туристичне позиціювання має дати туристам вагому причину їхати саме в Україну. Ми розробили бренд – а це не лише логотип, це концепція української візуальної ідентифікації. В основу бренду покладена ідея «і – і» – об’єднання нібито несумісних ідей та речей, які доповнюють одне одного», – розповів Радіо Свобода Валерій Пекар, представник команди «ВікіСітіНоміка».
«Слоган “Ukraine: It’s all about U” має подвійне значення: з одного боку, можна його перекласти як «Україна: це все про тебе», а з іншого боку значення «Це все про Україну», – розповіла на презентації голова Державного агентства України з туризму та курортів Олена Шаповалова. Новою тенденцією має стати також мода на внутрішній туризм – подорожі всередині країни. Представники туристичної галузі кажуть, що це може допомогти жителям різних регіонів краще порозумітися.
Якщо ж аналізувати внутрішнє наповнення бренду, то його автори детально розписали застосування концепції на практиці. В якості одного з шрифтів використано гарнітуру Oksana від дизайнера Андрія Шевченка (AndrijType).
Піктограми міст:
Елемент “усмішка”:
Сувенірна продукція:
Декор:
Брендування транспорту:
В рамках цього проекту також було запущено сайт visitukraine.gov.ua, де трьома мовами можна дізнатись про всі цікавинки нашої країни. Основна концепція всього бренду була створена ще восени 2013 року, але через об’єктивні причини його офіційна презентація відбулася лише зараз. Документ-презентація зі слайдами:
Українську версію повного брендбуку (109 слайдів) можна завантажити на сайті tourism.gov.ua. Як вам новий стиль для України?