Нікому не хочеться погано робити свою роботу. Ніхто не хоче зазнати невдачі. Але все ж люди щодня повторюють одні й ті ж помилки і накликають на себе проблеми.
Пише «Work.ua» з посиланням на Олександру Левіт, The Fast Track
Можливо, ви теж підриваєте власну продуктивність і саботуєте свої успіхи, самі того не знаючи. Олександра Левіт, автор популярного блогу про продуктивність і саморозвитку, описала 6 помилок, які призводять до плачевних результатів на роботі.
1. Ви задаєте нереалістичні очікування
Ви людина енергійна і виконавча, намагаючись бути незамінним співробітником, автоматично говорите «так» всякий раз, як вас про щось просять. Але деякі речі — наприклад, кілька великих проектів з одним дедлайном, — просто нездійсненні. Треба вчасно відступити і зрозуміти, що в принципі можливо, а що ні, замість того, щоб підводити людей, які вам довіряють.
2. Ви наполягаєте, що вам не потрібна допомога
Як казала моя бабуся, ніхто не видасть вам медаль за мучеництво. Спроби бути суперменом призводять лише до того, що ви втрачаєте з уваги щось важливе або здійснюєте дорогі помилки. Треба визнавати, що іноді у інших людей більше ресурсів або досвіду, ніж у вас — і поступатися їм дорогою.
3. Ви чекаєте, що всі проекти будуть ідеальними
Перфекціоністи витрачають так багато часу і нервів на незначущі деталі, що не бачать загальної картини — їм важко довести проект до кінця, хай і не з ідеальним, але з пристойним результатом. Крім того, якщо ви зароджуэте в людях впевненість, що ваш кінцевий продукт буде досконалий, вони, природно, будь-який інший результат сприймуть як незадовільний.
4. Ви ніяк не знайдете баланс між роботою та особистим життям
Ви з тих, хто працює по 70 годин на тиждень, снідає, обідає та вечеряє в офісі, майже не спілкується з друзями і рідними і не розважається? Зрозумійте ж, що ніхто не може витримувати такий режим довго, і коли настане перевтома, вона буде колосальною. До того ж працювати довше — не означає працювати продуктивніше. Це фізичні та психологічні проблеми, це зіпсовані відносини, це провальна кар`єра. Почніть обмежувати себе, поки все не зайшло занадто далеко.
5. Ви занадто багато залежите від інших
Я якось помічала, що не завжди корисно повною мірою покладатися на колег. Якщо в проекті беруть участь ваші колеги чи партнери, постарайтеся залишити за собою важелі контролю: навіть якщо колеги втратять ентузіазм, ви все ж зможете добитися результату. Успішна кар`єра залежить від результатів, а значить, ви завжди повинні бути в тій позиції, з якої на ці результати можна вплинути.
6. Ви поставили занадто багато цілей
Спроби зробити занадто багато призводять до несфокусованої і посередньої роботи. Набагато краще визначитися з трьома основними пріоритетами на рік і всю енергію направити на те, щоб ці три цілі здійснилися. Пам`ятайте: у вас попереду ще десятиліття, і ще знайдеться час для всього того, чого ви хочете досягти!