chrome firefox opera safari iexplorer

Яким має бути харчування школяра?

16 вересня 2014 о 16:21

Не останню роль у перевтомі школярів відіграє неправильна організація харчування. Дитина, яка не отримує в достатній мірі необхідний для її віку збалансований комплекс білків, жирів, вітамінів і мікроелементів, не може впоратися з тим навантаженням, яке лягає на її плечі в школі. І як наслідок – втома, погіршення мозкової діяльності й зниження успішності учня. Виходячи з цього, завдання батьків полягає в тому, щоб організувати правильне, повноцінне харчування школяра, з урахуванням рекомендацій фахівців.

Найнеобхіднішою «їжею для мозку» в період активної розумової діяльності вважається холін і лецитин. Ці елементи у великій кількості містяться в молоці, яйцях, рибі й печінці. Однак якщо ваша дитина не любить ці продукти, не поспішайте засмучуватися. Сьогодні препарати з холіном та лецитином можна придбати в аптеці й використовувати їх як харчові добавки. Ще одним безцінним елементом для роботи головного мозку вважається магній. Він міститься в горіхах, гречці, какао, бананах, насінні, печеній картоплі. Включіть ці продукти в раціон школяра, й тим самим полегшите етап включення в навчальну діяльність.

Повідомляє власний кореспондент «Нової Доби».

Зовсім не обов’язково готувати мозок дитини цукерками зі штучними барвниками і жирними тістечками. Необхідні для цього органу цукри, що не шкодять організму, можна знайти в хлібові з цільномолотого зерна, горіхах, рисові, бобах. У них містяться комплексні сполуки цукру, так звані полісахариди. Не менш потрібним за цукор, для мозку є білок. Він бере участь у виробленні допаміну і адреналіну, що збуджують мозок, прискорюють реакцію і процеси мислення, що підвищують розумову енергію. Ідеальні для мозку білкові продукти – це ті, які містять мінімум жиру: дієтичний сир, куряче філе, нежирна риба.

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути