chrome firefox opera safari iexplorer

Автори Концепції розвитку освіти чекають чітких пропозицій

31 жовтня 2014 о 16:23

Автори проекту Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років, що була оприлюднена минулого тижня та викликала бурхливе обговорення у суспільстві, просять учасників громадського обговорення висловлювати максимально конкретні пропозиції.

Відповідна заява була оприлюднена у четвер 30 жовтня на сайті Міністерства освіти і науки з посиланням на авторів проекту концепції.

У повідомлені МОН зазначається, що проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років був підготовлений експертною групою при Міністерстві освіти і науки, створеною у липні 2014 року.

«Зазначимо, що досвід попередніх обговорень таких проектів свідчить, що їх зазвичай сприймають як директивний документ», — йдеться у повідомленні, оприлюдненому на сайті МОН.

Автори документу зазначають, що проект запропонованої концепції розвитку освіти є відкритим документом, що призначений для вільної дискусії за участю всіх зацікавлених осіб та інституцій.

«Це не директива, а запрошення до обговорення», — йдеться у повідомленні.

"Автори звертаються до учасників обговорення з пропозицією дотримуватися двох основних правил: по-перше, висловлювати максимально конкретні пропозиції, утримуючись від загальників; по-друге, формулювати пропозиції за принципом «як і що треба зробити», а не за принципом «як не треба робити», — наголошується у зверненні до громадськості.

Також повідомляється, що після громадського обговорення й доопрацювання проекту експертною групою Концепція розвитку освіти України на період 2015–2025 років має стати основою для Дорожньої карти освітньої реформи.

Дорожня карта становитиме детальний план реалізації основних положень Концепції – з чітко визначеними індикаторами, описом очікуваних результатів, аналізом ризиків, підрахунками часових і фінансових витрат.

Як відомо, минулого тижня Міністерством освіти і науки було презентовано текст проекту Концепції розвитку освіти на період 2015—2025 років. Концепція охоплює п’ять основних напрямів розвитку освітньої галузі, реформування яких планується здійснювати впродовж наступних років.

Проект концепції підготовлено Стратегічною дорадчою групою «Освіта» для надання консультативної та експертної підтримки Міністерству освіти і науки у розробці Дорожньої карти освітньої реформи.

Пропозиції, зауваження та відгуки у Міністерстві пропонують надсилати на електронну адресу: y_zagoruiko@mon.gov.ua.

Джерело: osvita.ua
Розділи: Новини освіти

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути