chrome firefox opera safari iexplorer

Держава фінансує лише дві програми розвитку освіти із заявлених п'яти

03 листопада 2013 о 10:02

Держава фінансує лише дві цільові програми розвитку освіти. Це випливає з відповіді Міністерства освіти і науки на запит профільного парламентського комітету щодо фінансування державних цільових програм за 2011—2013 роки, яка є в розпорядженні «Дзеркала тижня. Україна».

Якщо під час парламентських слухань на тему «Доступність і якість загальної середньої освіти: стан та шляхи покращення» міністр Дмитро Табачник заявив, що Міністерством було підготовлено та внесено на розгляд Кабінету міністрів... п'ять нових державних цільових програм: розвитку дошкільної освіти, підвищення якості природничо-математичної освіти, впровадження ІКТ у навчальний процес розвитку позашкільної та професійно-технічної освіти. Такої величезної кількості ініціатив в освіті... на рівні уряду ще ніколи не розглядалася за роки незалежності України", то у відповіді відомства на запит комітету Верховної Ради містяться дані про фінансування тільки двох програм: впровадження ІКТ «Сто відсотків» та «Шкільний автобус».

Крім того, у своїй доповіді міністр висловив упевненість, що «саме інформаційно-комунікаційні технології повинні вивести українську школу на нову освітню орбіту». За його словами, «ще п'ять років тому Україна замикала першу сотню країн з використання ІКТ у навчальному процесі. Сьогодні за оцінками світових експертів ми займаємо 62-е місце. Тільки в минулому році в школи було поставлено 2670 комп'ютерних класів».

Очевидно, посилаючись на світових експертів, він мав на увазі Рейтинг конкурентоспроможності. Але там немає критерію «використання ІКТ у навчальному процесі». Разом з тим за показником «Підключення шкіл до інтернету» Україна дійсно посіла 62-е місце, але в минулому році. У нинішньому році Україна погіршила свої показники — 70-е місце.

Більш того, у звіті Рахункової палати за 2012 рік зазначено, що високий статистичний показник рівня забезпеченості навчальних закладів комп'ютерами не відображає реального стану речей, оскільки 12% комп'ютерів несправні, понад 44% — «морально і технічно застаріли».

Розділи: Новини освіти

27 липня

Інші дати
Володимир Воробйов
1876 – професор анатомії, член АН УРСР. Засновник школи функціональної динамічної анатомії. Створив у Харкові перший у світі «Музей становлення людини». Автор «Атласу анатомії людини» в 5 т.
Розгорнути
Володимир Маковський
1870 – український учений у галузі турбінобудування. Засновник вітчизняної наукової школи газотурбобудування.
Розгорнути
Народився Іван Гнатюк
(1929, с. Дзвинячі Тернопільської обл. - 2005) -  український поет. Автор збірок "Паговіння", "Калина", "Повнява", "Жага", "Життя", "Дорога", "Чорнозем", "Турбота" та ін.
Розгорнути
Народився Володимир Короленко
(1853, м.Житомир – 1921) — письменник, журналіст, публіцист і громадський діяч. Автор вторів «Сліпий музикант», «У поганому товаристві», «Сорочинська трагедія» та ін.
«Ні, не вихваляти треба терор, а застерігати від нього, звідки б він не виходив. І благо тій стороні, яка першою зуміє відокремитись від кривавого туману, й першою згадає, що мужність у відкритому бою може йти поряд із людяністю і великодушністю до переможеного… Історія нас розсудить…». (Володимир Короленко).
Розгорнути