Лідер політичної партії Громадський рух "Рідна країна" Микола Томенко на своїй сторінці у Facebook розповів як нинішня влада витрачає кошти на рекламу бюджетні кошти.
«Колись наш незабутній Остап Вишня у своїх „Чухраїнцях“ назвав спеціальні риси характеру дивацького народу з країни „Чукрен“ і, зокрема, таку:
— Якось то воно буде!
От і владці нашої воюючої та водночас торгуючої, бідної й корупційної неньки-України СМАЧНО ПЛЮВАЛИ на свій народ, а там як буде.
ОСТАННІЙ ПИСК ПОЛІТИЧНОЇ МОДИ нинішньої цинічної української політики - це ВЛАСНА ЧИ ПАРТІЙНА РЕКЛАМА ЗА НАРОДНІ (БЮДЖЕТНІ КОШТИ)!
Нагадаю, що в 2017 році НФ, БПП, Опоблок, Самопоміч, Радикальна партія і Батьківщина отримали з бюджету в 2016 році — 391 млн грн.; в 2017 році — 442 млн грн., в 2018 отримають — 514 млн грн.
Загалом: за три роки, 1 МІЛЬЯРД 346 МІЛЬЙОНІВ гривень! Левова частина цих, наших коштів пішла на партійну рекламу, точніше на рекламу партійних вождів!
Серед очільників держави у справі освоєння бюджету на власний піар вперед ведуть Гройсман і Кличко.
Але якщо команда Порошенка всіляко маскує свої рекламні бюджети через так звану соціальну рекламу та через розміщення інформаційних матеріалів про поїздки (а ще є так звані експерти та блогери, які палають безмежною політичною любов`ю до Президента — кешеві), то Гройсман ПРЯМО ІЗ БЮДЖЕТУ фінансує рекламу про свої «фантастичні успіхи». Так в минулому році за 1,7 млн грн. з бюджету в неіснуючій Львівській типографії була надрукована газета Гройсмана про Гройсмана. А в 2018 році — вже наших 12 млн грн. пішло на рекламу в ЗМІ про «найкращий уряд всіх часів і народів»!
Загалом експерти вже другий рік поспіль озвучують цифри в 1,3 млрд грн. з бюджету на так зване висвітлення роботи уряду та комунікацію з громадськістю!!!
Що стосується фінансування ЗМІ з бюджету, то тут — лідер Кличко. Недаремно Манафорт радив йому починати з медіа. З нашого київського бюджету на піар міського голови через ЗМІ закладено більше 100 млн грн.!
А скільки ще політичної джинси про «шалені успіхи європейської влади» Києва на приватних телеканалах?!
А Ви запитуєте чому Гройсман та його політичні друзі «дорогими» один одного називають, бо НАДТО ДОРОГО ВОНИ НАМ ОБХОДЯТЬСЯ!
П.С. Якщо б влада виконала лише вимоги мого Закону про роздержавлення — вже б країна зекономила не менше МІЛЬЯРДА бюджетних гривень. І звичайно назріла ЗАБОРОНА ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ І ТАК ЗВАНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ ВІД ВЛАДИ!»