chrome firefox opera safari iexplorer

Столичні велосипедисти проти будівництва велодоріжки на Трухановому

25 червня 2012 о 13:22

Київська асоціація велосипедистів виступила проти будівництва велодоріжки на Трухановому острові.

На думку столичних любителів байків, велодоріжка у цій рекреаційній зоні – не лише зайве витрачання бюджетних коштів, а й перешкода для велосипедистів, оскільки саме в цьому місці вона змушуватиме їх порушувати правила дорожнього руху.

«На Трухановому традиційно їздить дуже багато велосипедистів, і однієї велодоріжки навіть шириною 4 метри для них буде недостатньо. По-друге, велодоріжкою будуть рухатися пішоходи, адже на острові немає пішохідного тротуару, тож, згідно з ПДР, пішоходи муситимуть іти по велодоріжці. В обох випадках велосипедисти будуть виїжджати на дорогу – і відповідно, порушувати ПДР. Якщо при цьому станеться аварія, то велосипедиста автоматично визнають винним: адже він не їхав по велодоріжці. Навіть якщо нею неможливо було проїхати», – пояснила координатор Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

У Європі на таких ділянках, як Труханів острів, усі учасники руху пересуваються разом. Це досвід кількох десятиліть проектування велоінфраструктури й такі велосипедно-пішохідні зони – одні з найприємніших місць для прогулянок та велопоїздок.

«Будівництво велодоріжки в умовах, де вона не потрібна і навіть шкідлива – це нераціональне використання коштів міського бюджету і криміналізація велосипедистів», – додала пані Бондаренко.

Велосипедисти вимагають від авторів цього «вело проекту» дослухатися до їхніх вимог і зробити веломаршрут зручним, безпечним і комфортним: встановити ліхтарі уздовж маршруту та забезпечити реальне обмеження швидкості автомобілів до встановленого ліміту 20 км/год. До того ж, асфальт на маршруті уже був відремонтований перед приїздом шведів до кемпінгу на острів.

Нагадаємо, проектування п’яти веломаршрутів у Києві провадить фірма «Білтек», яка виграла тендер улітку 2011.

Замовником проектних робіт по веломаршрутах є КП «Київдорсервіс». Проектні роботи розпочаті у травні 2012.

Підготувала Майя Заховайко, «Рідна країна»

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути