chrome firefox opera safari iexplorer

«Поводир» б’є рекорди прокату українських фільмів

19 листопада 2014 о 17:39

Стрічка «Поводир» режисера Олеся Саніна за перший вікенд зібрала біля кіноекранів 94 754 глядачів. Це найуспішніший бокс-офіс у кіновиробництві України, повідомляє прес-служба компанії B&H Film Distribution.

Результати перегляду українського фільму «Поводир» можна порівняти з прокатом в Україні таких голлівудських фільмів як «Анна Кареніна» (82 902 глядача за перший вік-енд), «Великий Гетсбі» (84 734 глядача за перший вік-енд), «Джанго вільний» (71 917 глядачів за перший вік-енд), інформує компанія.

Також у B&H Film Distribution наводять дані щодо кількості глядачів деяких фільмів виробництва України за перший прокатний вік-енд:

  • «Той, хто пройшов крізь вогонь» – 3 979 глядачів;
  • «Тіні незабутих предків» – 52 157 глядачів;
  • «Ломбард» – 5 305 глядачів;
  • «Кохаю і крапка» – 2 978 глядачів.

Нагадаємо, показ фільму «Поводир» з 12 листопада триває в 130 кінотеатрах по всій Україні.

Світова прем’єра «Поводиря» відбулася 16 липня на Одеському міжнародному кінофестивалі. За рішенням Українського Оскарівського комітету «Поводир» висунуто на здобуття премії «Оскар» Американської кіноакадемії.

Режисер Олесь Санін готує чотирисерійну телевізійну версію стрічки. Її покаже телеканал «Інтер».

Джерело: ЛітАкцент
Розділи: Новини культури

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути

Новини Дивитися всі

Loading...