chrome firefox opera safari iexplorer

Київське метро визнали небезпечним

28 березня 2012 о 12:01

Міністерство надзвичайних ситуацій стурбоване станом забезпечення пожежної та техногенної безпеки у Київському метрополітені та готовністю підприємства реагувати на можливі надзвичайні ситуації.

Про це йдеться у листі міністра МНС Віктора Балоги до Кабінету міністрів.

За словами міністра, особливу тривогу викликає стан підземних споруд метрополітену, підтвердженням чого є пожежа, що сталася 14 березня на платформі станції метро «Осокорки».

Зокрема Балога наголосив, що на підприємстві тривалий час не виконуються декілька цільових програм Київської адміністрації, спрямованих на посилення протипожежного захисту об'єктів.

«Практично не фінансуються заходи з підвищення пожежної безпеки кабельних мереж. Також потребують ревізії та модернізації системи автоматичного захисту на більшості станцій метрополітену та системи димовидалення повітря з перегінних тунелів та станційних споруд», йдеться в листі.

Також міністр наголосив, що метрополітен не обладнаний системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку небезпеки. А адміністрація підприємства не приділяє належної уваги забезпеченню працівників метрополітену індивідуальними засобами хімічного захисту.

«Враховуючи вищевикладене, Міністерство надзвичайних ситуацій пропонує Кабінету міністрів зобов'язати підприємство невідкладно привести об'єкти в належний протипожежний стан», йдеться в листі.

Також Балога пропонує зобов'язати метрополітен обладнати платформи і тунелі підземки системами автоматичної пожежної сигналізації, системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі небезпеки, використовувати світильники з плафонами або розсіювачами, виготовленими з негорючих матеріалів.

Як відомо, за останній місяць у метро кілька разів виникали проблеми. Зокрема, 23 лютого через знестурумлення колії більше трьох годин не ходили потяги між двома станціями.

27 лютого вранці зупинився потяг на станції «Дарниця» Святошинсько-Броварської лінії. 

1 березня о 8.20 ранку на станції метро «Дружби народів» зламався потяг.

14 березня близько 17.00 на станції метро «Осокорки» сталася пожежа. Внаслідок цього три станції підземки були закриті на вхід. Люди були змішені добиратися додому пішки через міст.

19 березня знову виникли проблеми у столичній підземнці. О 16.50 потяги червоної (Святоштнсько-Броварської) гілки зупинилися на кілька хвилин.