У наступному році в Києві збираються почати будувати перший підземний автомобільний тунель від нового Дарницького моста до перетину Залізничного шосе й вулиці Кіквідзе.
Тунель можуть побудувати за два роки. Він скоротить шлях від аеропорту «Бориспіль» вулиці Кіквідзе до півгодини, а потім по Лесі Українки — до самого центру: до Бессарабки й Хрещатику.
Також новий тунель полегшить життя жителям Русанівки, Березняків, Харківського масиву — їм стає набагато легше добиратися до центру столиці.
Розвантажиться Понаддніпрянське шосе в районі моста Патона, де зараз постійний затор, а також сам міст Патона — ті водії, хто зараз їде по ньому убік центру, зможуть вибрати новий Дарницький міст і просто виїхати через тунель на Кіквідзе, потім — на бульвар Лесі Українки.
Підземне спорудження буде складатися із двох паралельних тунелів — у кожному машини будуть рухатися в одному напрямку, і в кожному буде по дві смуги, відзначає видання.
Між тунелями зроблять технічні сполучні переходи на випадок аварії або пожежі, щоб люди могли перейти в сусідній тунель.
За словами директора інституту «Київдормістпроект» Володимира Воробйова, один погонний кілометр тунелю обійдеться в мільярд гривень. Перший тунель матиме довжину 1,5 км.
Побудувати його обіцяють коштом інвесторів, яким натомість запропонують ділянку землі «під будівництво їх представництва, наприклад».
Сьогодні столична влада веде переговори з інвесторами з Європи, Китаю, Індії і Японії.