chrome firefox opera safari iexplorer

Проїзд Андріївським узвозом буде платним?

28 вересня 2011 о 18:32

Проїзд автомобілів Андріївським узвозом після реконструкції можуть зберегти, але зробити платним.

Про це у середу заявив головний архітектор Києва Сергій Целовальник.

За його словами, наразі розглядається варіант залишити Андріївський узвіз проїжджим, але з обмеженням руху. Пропонується, наприклад, встановити шлагбауми на початку та кінці узвозу і пускати автівки тих, хто безпосередньо проживає на цій вулиці, а також машини швидкої допомоги, пожежні.

«Якщо людині дійсно треба там проїхати і вона готова заплатити за це гроші за прейскурантом, який буде там висіти, то також проїде. А ці кошти підуть на ремонт, утримання спуску... У цьому нічого поганого не бачу... Введуть при цьому обмеження швидкості», — сказав архітектор.

Водночас голова Київської міськдержадміністрації Олександр Попов повідомив, що влада домовилась з громадськістю Андріївського узвозу підписати Статут цієї вулиці.

«Сьогодні в нас була ініціативна група, яка представляє бізнес і митців, які працюють на Андріївському узвозі. І в нас є певні домовленості, що ми основні питання обговорюватимемо разом. Ми вийдемо на розробку Статуту вулиці, який потім ми запропонуємо прийняти як певні правила поведінки на цій території. І громадськість буде управляти цим процесом за допомогою створення органу самоорганізації населення чи іншої юридичної форми», — запевнив чиновник.

За словами Попова, проект реконструкції Андріївського узвозу вже узгоджений усіма фахівцями, які мають стосунок до надання дозволів і початку робіт.

У свою чергу Целовальник висловив надію, що всі роботи на Узвозі будуть завершені до Євро-2012. Він водночас допускає, що не всі фасади зможуть привести в потрібний стан і на цей випадок планується прикрити їх «всепогодною плівкою можливо з фотографіями тих фасадів, щоб зберегти дух узвозу».

У першу чергу на узвозі буде приведено в порядок інженерні мережі, вимощено вулицю і тротуари.

Целовальник запевнив, що на проведення реконструкції є кошти. Фінансування здійснюватиметься з міського та державного бюджетів, а також за рахунок коштів компаній, які планують будівництво неподалік узвозу, і зацікавлені в розвитку узвозу як туристичного місця.

«Більшість власників будинків, які не є у власності міста, погоджуються, щоб їх фасади привели в порядок і будуть самі брати участь у фінансуванні», — сказав архітектор.

Він також додав, що торговці сувенірами залишаться на Андріївському узвозі і зараз вирішується варіант уніфікованих лотків, передбачається їх кілька різновидів.

Під час реконструкції торговці працюватимуть в двох місцях за згодою: або поряд з Андріївським узвозом на алеї на Подолі, або на Боричевому току.

23 листопада

Інші дати
23 листопада відзначають:
  • День без покупок.
  • Чорна п’ятниця.
Розгорнути
Олександр Івченко
1903 – авіаконструктор, керівник розробки поршневих, пізніше турбореактивних двигунів для багатьох типів літаків, в т. ч. і літаків Як-40 і Ан-24. 1959 р. створив і очолив самостійне дослідне підприємство – Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес», з 1963 – його генеральний конструктор.
Розгорнути
Народився Микола Бунге
(1823, м.Київ – 1902) – вчений-економіст, державний діяч. Голова Кабінету Міністрів Російської імперії з 1887 до 1895 рр. За його керування бюджет вперше дістає статус документу обов'язкового до виконання всіма відомствами. У 1887 році добився скасування подушної податі з селян, за його ініціативою введено правила, що регламентували умови праці фабричних працівників. Підтримка М.Бунге розвитку індустрії України, іноземні інвестиції подвоїли видобуток вугілля в Донбасі та активно розвивали залізорудну промисловість Криворіжжя.
Розгорнути
Народився Микола Носов
(1908, м.Київ – 1976) – радянський письменник, автор знаменитої трилогії «Незнайко».
Розгорнути