Міністр інфраструктури Борис Колесніков схвалює ідею продажу назв станцій метро компаніям і приватним особам.
Про це він сказав за підсумками семінару з питань проектування, будівництва та управління і розвитку метрополітену у Дубай, повідомляє прес-служба Мінтрансзв’язку.
«Дуже цікавою складовою доходів, окрім визначення вартості поїздки залежно від довжини маршруту, є реклама та продаж назв окремих станцій метро – як компаніям, так і приватним особам», — сказав Колесніков.
Так, за його словами, у Дубай деякі станції носять «імена» провідних гравців ринку – компаній, що тим самим рекламують свою продукцію; при цьому кошти за таку рекламу спрямовуються на розвиток та будівництво самого метрополітену.
"Наприклад, ви їдете вздовж фабрики «Рошен», а станція називається «Петро Порошенко subway station. Це і запам’ятовується, і служить найкращою рекламою. Тож, думаю, фінансово спроможні українці зможуть таким чином реалізувати свої амбіції та увіковічити свої імена. Крім того, є багато корпорацій, які потребують такого роду рекламу», — зазначив Колесніков.
Він також наголосив, що Міністерство інфраструктури спільно з мерами та губернаторами міст-мільйонників працюватимуть над тим, щоб «максимально зменшити вартість реалізації проекту наземного метро, але при цьому – забезпечити європейський рівень послуг».
«Ми розбиратимемося із вартістю окремих складових будівництва. Думаю, що залізобетонні конструкції можуть нам обійтися набагато дешевше, аніж у Дубай. Щодо рухомого складу – можна локалізувати виробництво в Україні», — сказав він.
Віце-прем’єр наголосив, що до здійснення ТЕО будуть залучені провідні європейські компанії.
«Ми залучимо компанії, наприклад, які працювали над проектом метро в Дубай, проведемо тендер на сам проект. Головне – працювати за принципом жорстких контрактів», — сказав Колесніков.