chrome firefox opera safari iexplorer

Українка отримала російську літературну премію

24 лютого 2012 о 12:32
Стали відомі імена лауреатів Нової Пушкінської премії в галузі російськомовної літератури.

У «молодіжній» номінації премію одержала київська письменниця Ада Самарка, авторка любовних романів «Диявольський рай. Майже невинна» і «Кохати боляче», а також численних публікацій у журналах «Октябрь» і «Новая Юность», повідомляє Gazeta.ua.

Аду Самарку цікавлять теми дорослішання та кохання молодих. Роман «Диявольський рай. Майже невинна» присвячена відносинам зовсім юної дівчини і дорослого цинічного чоловіка. У творі «Кохати боляче» авторка розповіла історію дівчини, яка зустрілася з жорстокістю любові у ворожому середовищі.

Лауреатом першої премії став поет Владімір Салімон.

Церемонія нагородження відбудеться 26 травня, у день народження Олександра Пушкіна за старим стилем.

Премія була заснована у 2005 році фондом Олександра Жукова спільно з Державним музеєм А.С. Пушкіна та Державним музеєм-заповідником «Михайлівське». Нагороду присуджують письменникам, які пишуть російською мовою, у двох номінаціях – «За загальний творчий внесок у вітчизняну культуру» (350 тис. рублів) і «За новаторський розвиток вітчизняних культурних традицій» (200 тис. рублів).

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути