chrome firefox opera safari iexplorer

Україна знайшла гідну заміну «Хюндаям». ФОТО

07 квітня 2013 о 11:08

Міжвідомча комісія під головуванням першого заступника генерального директора «Укрзалізниці» Миколи Сергієнка, прийняла рішення дозволити експлуатацію за призначенням двох електропоїздів ЕКр1-001 і ЕКр1-002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 кілометрів на годину.

Про це повідомляє прес-служба Крюківського вагонобудівного заводу, інформує УНН.

Комісія, яка 5 квітня працювала на заводі, зазначила, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних дев'ятивагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва ПАТ «КВБЗ» відповідають умовам технічного завдання. А їх технічні характеристики і конструкція — сучасному світовому рівню аналогічної продукції відповідного класу.

unn.com.ua

 unn.com.ua

«Більше 180 підприємств України плюс партнери з СНД і далекого зарубіжжя постачають вузли та комплектуючі для національних електропоїздів. Локалізація виробництва в Україні становить 70 відсотків, створено понад 5000 нових робочих місць. У проекті взяли участь науково-дослідні інститути, державні установи», — наголошується в повідомленні.

Поїзд номер 001 пройшов за час випробувань близько 60 тисяч кілометрів, поїзд номер 002 — близько 6 тисяч. Крюківський вагонобудівний завод отримав замовлення від «Укрзалізниці» на виробництво 10 подібних потягів.

unn.com.ua

 unn.com.ua

Міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу формується з 9 вагонів. Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках може бути збільшена до 200 км / год.

Обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Цей пристрій дозволяє зберегти електропоїзд і його пасажирів в аварійних ситуаціях.

Електропоїзд має вагони 1-го, 2-го і туристичного класів і може перевозити 609 пасажирів. Всі внутрішні приміщення поїзда відносяться до житлової зони, тобто в будь-який час року у всіх приміщеннях забезпечується комфортна температура, включаючи тамбури та перехідні міжвагонні зони.

unn.com.ua

 unn.com.ua

В одному з вагонів електропоїзду обладнаний бар. Для буфетного обслуговування пасажирів у вагонах застосована система харчування, аналогічна використовуваній в цивільній авіації.

Кожен вагон обладнаний потужною власною акумуляторною батареєю, що забезпечує тривалу підтримку працездатності обладнання та систем безпеки в аварійних ситуаціях.

Для виключення ситуації, при якій в зимовий час може бути відключено опалювання, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування по потужності.

Під час поїздки пасажири всіх вагонів інформуються електронним рядком, що біжить, про реальну швидкість руху, температуру зовнішнього повітря, час в дорозі і час до пункту призначення.

unn.com.ua

 unn.com.ua

З метою забезпечення безпеки в кожному пасажирському салоні та кожному тамбурі встановлені відеокамери спостереження. У поїзді застосовані вхідні зсувні двері, що забезпечують високу щільність, разом з тим вони обладнані функцією, що виключає защемлення пасажира.

Крісла 1-го і 2-го класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів — розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків. У салонах є спеціальні місця для великого багажу та верхнього одягу.

Розділи: Суспільство

27 липня

Інші дати
Володимир Воробйов
1876 – професор анатомії, член АН УРСР. Засновник школи функціональної динамічної анатомії. Створив у Харкові перший у світі «Музей становлення людини». Автор «Атласу анатомії людини» в 5 т.
Розгорнути
Володимир Маковський
1870 – український учений у галузі турбінобудування. Засновник вітчизняної наукової школи газотурбобудування.
Розгорнути
Народився Іван Гнатюк
(1929, с. Дзвинячі Тернопільської обл. - 2005) -  український поет. Автор збірок "Паговіння", "Калина", "Повнява", "Жага", "Життя", "Дорога", "Чорнозем", "Турбота" та ін.
Розгорнути
Народився Володимир Короленко
(1853, м.Житомир – 1921) — письменник, журналіст, публіцист і громадський діяч. Автор вторів «Сліпий музикант», «У поганому товаристві», «Сорочинська трагедія» та ін.
«Ні, не вихваляти треба терор, а застерігати від нього, звідки б він не виходив. І благо тій стороні, яка першою зуміє відокремитись від кривавого туману, й першою згадає, що мужність у відкритому бою може йти поряд із людяністю і великодушністю до переможеного… Історія нас розсудить…». (Володимир Короленко).
Розгорнути