chrome firefox opera safari iexplorer

Україна щоденно захищає європейський вибір — пора Європі захистити Україну

29 серпня 2014 о 13:39

На цьому наголошує Радник Президента України, народний депутат Микола Томенко.

Коментуючи результати соціологічних  досліджень щодо  підтримки суспільством європейського курсу, він звернув увагу на те, що  ступінь підтримки щоденно зростає, але трагедія ситуації полягає в тому, що Україна розплачується за такий вибір не лише погіршенням соціально — економічної ситуації, але  й життями своїх громадян.

«За останній період,  коли Росія веде фактичну війну проти нашої держави, Україна продовжує як на рівні влади, так  і на рівні суспільства захищати свій європейський вибір та  європейські цінності. За таких обставин європейська спільнота зобов'язана нарешті  перейти від теоретичної підтримки до практичних кроків. Мова іде про надання фінансової допомоги, підтримку  інвестиційними проектами, участь у переоснащенні української армії та введення жорстких і адекватних санкцій проти Росії», — переконаний Микола Томенко.

«Якщо надалі  триватиме ситуація «непропорційних відносин», де Україна у прямому сенсі б’ється за Європу, а Європа лише висловлює «глибоку стурбованість», то можна прогнозувати втрату підтримки в українців європейського вибору та прагнення руху до складу Європейського Союзу», — вважає радник Президента з гуманітарних питань.

Джерело: tomenko.ua
Розділи: Громадська думка

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути