chrome firefox opera safari iexplorer

30-річні найбільше ризикують захворіти на кір, — імунолог

17 грудня 2011 о 11:19

Захворіти на кір найбільше ризикують люди віком від 28 до 32 років. Про це в ексклюзивному коментарі УНН повідомив директор Київського центру клінічної імунології, головний імунолог міста Олег Назар.

За його словами, згідно з календарем, остання ревакцинація проводиться у 12-16 років. Напруженість імунної системи відбувається приблизно у 18 років.

«З кором у нашій країні погані справи. Випадки захворюваності на цей недуг трапляються найчастіше у дітей з порушенням календаря вакцинації, а також в осіб віком 28-32 роки, які були щеплені, але закінчився термін протидії імунітету до хвороби», — сказав О.Назар.

Імунолог зазначив, що в Україні відсутня програма боротьби з кором.

«Існує світова програма боротьби з кором. Також є російська, а у нас, нажаль, такої немає. Ця програма передбачає ревакцинацію у 30 років», — зазначив експерт.

За його словами, людина у віці 28-30 років має пройти обстеження на рівень імуноглобуліну в крові. Якщо антитіл достатньо – ревакцинація не проводиться. А якщо зменшена або взагалі відсутня, людину потрібно вакцинувати.

Експерт також зазначив, що навесні епідемія кору матиме приблизно такий же поріг, як і епідемія грипу.

Нагадаємо, раніше заступник міністра охорони здоров’я Раїса Моісеєнко висловила думку, що до кінця року в Україні може бути 500 випадків кору.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути