chrome firefox opera safari iexplorer

Масовість та українізація мають стати основними принципами сучасного спорту в Україні

28 серпня 2014 о 11:56

Про це сказав радник Президента України, Голова фонду «Рідна країна» Микола Томенко під час відкриття Міжнародного турніру з бадмінтону серед юніорів «Ukraine International», яке відбулося 27 серпня у Дніпропетровську.

Микола Томенко повідомив, що його фонд «Рідна країна» не випадково виступив співорганізатором Турніру, оскільки у рамках проекту «Здоровим і спортивним бути модно» вже більше 10 років підтримує різноманітні заходи саме для розвитку фізичної культури та масового спорту.

Водночас він зауважив, що останні декілька років основний акцент в частині фінансування як державою, так і бізнесом робився лише на кількох видах спорту, зокрема, футболу. Гонитва за легіонерами лише в певних видах спорту призвела до зубожіння решти масових і традиційних для України видів спорту.
Сьогоднішня ситуація нарешті спонукала до відмови від гонитви за легіонерами та своєрідної «спортивної українізації» у футболі, баскетболі тощо.

«Тому масовість та українізація мають стати основними принципами сучасного спорту в Україні», – підсумував радник Президента з гуманітарних питань.

Джерело: tomenko.ua
Розділи: Громадська думка

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути